Dungeon Keeper II Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

god1131

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
Hallo,

Ik heb net opnieuw mijn computer geinstalleerd (windows XP Professional) en toen heb ik vrij lang gezocht naar drivers voor videokaart etc.

Nou heb ik vandaag Dungeon Keeper II geinstalleerd. Hij start het spel wel op, en ik krijg ook het menu te zien. Maar zodra ik een spel ga beginnen is het zwart beeld.

Ik heb ook Trackmania Nations Forever geinstalleerd en daar krijg ik wel gewoon beeld. Dus mij lijkt het niet dat het aan de drivers ligt.

Weet iemand hier misschien antwoord op??

Alvast bedankt.

Groet Vincent

Zet hem eens op compatabiliteits modus Windows 98?

Ik speel em hier ook weleens op Vista maar hij draait alleen onder die mode... alle andere modi haperen of crashen.

Als ik dat op windows 98 zet, komt er meteen een scherm met reageert niet. Ik heb al verder op internet gekeken, maar ik kan echt nergens een oplossing vinden.

Ik heb nou weer mijn computer opnieuw geinstalleerd, en ik ga de computer nu niet updaten naar SP3 (vorige keer was SP3), misschien dat het helpt.

Mijn broer die heeft windows XP media center edition (SP2) en daar doet DK2 het wel gewoon.

Als ik dat op windows 98 zet, komt er meteen een scherm met reageert niet. Ik heb al verder op internet gekeken, maar ik kan echt nergens een oplossing vinden.

Ik heb nou weer mijn computer opnieuw geinstalleerd, en ik ga de computer nu niet updaten naar SP3 (vorige keer was SP3), misschien dat het helpt.

Mijn broer die heeft windows XP media center edition (SP2) en daar doet DK2 het wel gewoon.

Hoe zet je je pc om naar window 98?
En welke gevolgen heeft dit?

Je zet je pc niet om naar windows98, maar je laat het programma uitvoeren op de manier waarop windows98 het deed.

Dat doe je door rechts te klikken op het programma, eigenschappen te kiezen, en daarna de tab met "compatabiliteit" te openen. Als je daar een vinkje zet en een versie van windows kiest, dan denkt het programma dat je die versie van windows hebt.

Dat heeft verder geen gevolgen voor je pc, maar sommige programma's die het anders niet doen, kunnen dan weer (of beter) werken.

dank je maar ik het het vanmorgen zelf al gevonden :D

maar nu zit ik met een ander probleem heb ik het omgezet wil hij niet meer starten.

En als ik hem terug naar xP sp2 zet werkt hij ook niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan