dungeons traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdgekke1

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
Berichten
154
hallo

ik heb dungeons gekocht maar het spel loopt op mijn laptop
heel er traag volgens can you run it kan ik het spel makelijk draaien
laptop spec
core duo 2.0
4 gb ram
mobile intel 965 express chipset family
maar ik loop heel sloom

alvast bedankt
 
probleem is je videokaart vrees ik. Shared video is nu eenmaal minder geschikt voor games
 
maar dit is het nu volgens can you run it zou het makelijk moeten lopen met mijn grafice kaart dus laptop greafice kaarten!!!
 
probleem is je videokaart vrees ik. Shared video is nu eenmaal minder geschikt voor games

Member
--------------------------------------------------------------------------------

Geregistreerd:4 juni 2010maar dit is het nu volgens can you run it zou het makelijk moeten lopen met mijn grafice kaart dus laptop greafice kaarten!!!
 
dan zit canyourunit er naast. Waarschijnlijk alleen naar aantal MB video gekeken en niet naar overige specs.

De intel kant en klaar gebakken chipsets zijn nu eenmaal niet geschikt om te gamen.
 
dan zit canyourunit er naast. Waarschijnlijk alleen naar aantal MB video gekeken en niet naar overige specs.

De intel kant en klaar gebakken chipsets zijn nu eenmaal niet geschikt om te gamen.

nou dat klopt wel maar heb eens verder gekeken op de orginele site en daar staat ook dat hij makelijk moet lopen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan