dunne grijze balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit40

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Als ik mijn computer opstart verschijnt er op mijn beeldscherm een dunne grijze balk ongeveer 20 cm breed in het midden van mijn beeldscherm,als ik internetexplorer open zie ik de balk niet maar wel weer als ik hem afsluit,kan iemand mij helpen dit op te lossen

groet gerrit

Laatst bewerkt:
Misschien heb je een webobject op je bureaublad staan.

Probeer dit eerst 'ns:

Rechtsklik op je bureaublad, kies voor 'eigenschappen'. Tabblad 'bureablad' kiezen en dan 'bureaublad aanpassen'. Kies voor het tabje 'website'. Haal het vinkje weg bij 'Mijn huidige introductiepagina'. Klik op de nodige OK's- en toepasknoppen.

Vervolgens:
Rechtermuisklik op het bureaublad, `pictogrammen schikken op`, en dan `webonderdelen op het bureaublad vergrendelen` uitschakelen...

Mocht het bovenstaande niet helpen dan is de kans groot dat je de trotse bezitter van spyware bent. Plaats even een hijacklog op dit forum. Hoe je dat doet zie je <a href="http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=176460" target="_blank">hier</a>.

heb je nog garantie dan zou ik het tft scherm terug brengen.

probleem opgelost

bedankt voor jullie bericht,ben terecht gekomen bij internet wallpaper ,bij beeldschermeigenschappen daar stond deze balk op mysterieuze wijze bij,zal wel spyware zijn geweest maar probleem is opgelost allebei bedankt voor jullie antwoord
groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan