Duo Core doet ws alles met 1 kern

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit de 2e

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Via Everest en taakbeheer zie ik dat alles met 1 kern gedaan wordt. Een dvd op de harde schijf kopieeren vraagt 100 %, dus kan ik er niets naastdoen.

Is mijn processor dan voor de helft kapot? Of kan het een softwarematig probleem zijn.
Via taakbeheer zie ik af en toe nog een piekje bij de 2e kern.
Zelfs een youtube filmpje afspelen gebeurt al krakend als ik aan het kopieeren ben.

Goedemorgen,

Ik zit zomaar mee te denken je zou hem kunnen testen met bv, z'n programmatje als dit.

Modag

ik weet niet welke everest je hebt maar je kan ook een systeemstabiliteitstest doen met everest. onder het menu gereedschap:thumb:

Goedemorgen,

Ik zit zomaar mee te denken je zou hem kunnen testen met bv, z'n programmatje als dit.

Modag

Gepost door een mod.... ok, zal dan wel geen spam zijn.

Registery...? Sinds ik van mn register afblijf doe ik opeens 2 jaar met een installatie...

En jawel, 429 problemen -> eerst de software kopen anders laten we u in de .... zitten.

Dacht ik het niet...

ik weet niet welke everest je hebt maar je kan ook een systeemstabiliteitstest doen met everest. onder het menu gereedschap:thumb:

Ik heb de laatste gratis editie gedownt. Daar kan ik het menu gereedschap niet vinden.
Ik zal eens googlen op systeemstabiliteit - test ed.

edit, de ultimate trial geeft geen problemen weer, en de cpu verdeelt het werk weer nu weer netjes. Vreemd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan