Beste gebruikers,
Ik heb een vraag mbt het verwijderen/markeren van duplicaten in Excel. De normale functie ken ik (het verwijderen van duplicaten in een bepaalde kolom).
Echter mijn probleem is iets gecompliceerder.
Ik heb een data bestand waarin ik bepaalde Director IDs heb (Kolom B) en deze directors zijn op een bepaalde dag gestart bij een bedrijf (Kolom Q).
Echter zoals je kunt zien in bijvoorbeeld rij 3 en 4, zijn de gegevens over de hele rij bijna hetzelfde (op kolom O en P na). Deze kolommen O en P zijn voor mij niet van belang en dus wil ik of rij 3 of 4 eruit gooien.
Dit geldt nog voor veel meer rijen (zoals 9 en 10).
Hoe moet ik dit doen?
Zie onderstaande screenshot.

Alvast bedankt.
Ik heb een vraag mbt het verwijderen/markeren van duplicaten in Excel. De normale functie ken ik (het verwijderen van duplicaten in een bepaalde kolom).
Echter mijn probleem is iets gecompliceerder.
Ik heb een data bestand waarin ik bepaalde Director IDs heb (Kolom B) en deze directors zijn op een bepaalde dag gestart bij een bedrijf (Kolom Q).
Echter zoals je kunt zien in bijvoorbeeld rij 3 en 4, zijn de gegevens over de hele rij bijna hetzelfde (op kolom O en P na). Deze kolommen O en P zijn voor mij niet van belang en dus wil ik of rij 3 of 4 eruit gooien.
Dit geldt nog voor veel meer rijen (zoals 9 en 10).
Hoe moet ik dit doen?
Zie onderstaande screenshot.

Alvast bedankt.