dust.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
379
Ik weet niet goed wat er is gebeurt, maar ik ben de laatste tijd druk met spam en viruskillers

Bij het opstarten krijg ik nu steeds de melding
bestand dust.exe ontbreekt of wordt niet gevonden

enig idee hoe ik van die melding afkom?

Ik heb Norton Anti Virus 2003 by the way

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
 
aan de slag ermee

Jozo hartelijk dank voor je reactie.
Ik kreeg pas laat een melding dat er iemand gereageerd had, vandaar nu pas mijn mail. Je zou toch zeggen dat ik mij goed beveiligd had met NAV 2003
De praktijk blijkt dat je met veel meer virusscanners aan de slag moet want anders red je het niet en raak je opnieuw besmet. Ik draai regelmatig on-line scans van Panda, Mcfee, Housecall enzovoorts, maar als de een niets vind dan doet de ander het wel en andersom. De consument blijft maar anti-virus programma's kopen en denkt dat hij er is met een programma (...)
Wat ik heb gedaan inmiddels is veilige modus scannen met systeemherstel uit. Nog steeds geeft hij bij het opnieuw opstarten "bestand dust.exe ontbreekt".
Ik moet kennelijk naar het register (waar ik huiverig voor ben) Spybot heeft ook niet geholpen. Ik hoopte op een tooltje....

Jozo ik zag op het forum dat je al wat ervaring had met de bestrijding van dit virus.......Ik ga nu ook aan de slag met alles wat je toen als tip had aangegeven.. Mag ik je bedanken alvast en ik meld mij in ieder geval even terug.om te laten weten hoever ik sta.........

Laten we hopen dat het mij lukt dit vervelende virus te tackelen

Gr.

Ger
 
Plaats ook je Hijacklog eens in de afdeling spyware.
Met het verzoek of Pieter Arntz er naar wil kijken .
 
Geplaatst door sigma
Plaats ook je Hijacklog eens in de afdeling spyware.
Met het verzoek of Pieter Arntz er naar wil kijken .

Ook zeker even doen !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan