dutch.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Berichten
241
Hoi!
Ik heb paintshoppro 8 beta gedownload en nu schijn ik de dutch.dll te missen. WEet iemand waar ik die kan downloaden? ik heb al gezocht op het internet, maar kan hem niet vinden...:(
alvast bedankt,
jane
 
Je zou het hier kunnen proberen maar het kan net zo goed iets van Paintshop zelf zijn.
 
ja, daar ben ik al geweest en nog een paar andere dllsites.. niets te vinden. Ik ben bang ja dat het met pps zelf te maken heeft. Ik heb ze al geschreven, misschien komt er antwoord.

bedankt,
jane
 
Op mijn systeem zit hij ook niet. Lijkt me dus waarschijnlijker dat het PSP is. Je zou het prog. een keer opnieuw kunnen downloaden van een andere site als je verbinding dat toelaat.
 
bedankt voor het nakijken..:) ja, ik heb hem ook al van een andere server gedownload.. helaas.. ik heb de bug gerapporteerd en nu maar zien of er wat van komt...
fijn weekend gewenst!
jane
 
Ik ga nu weg tot maandag. Dan zal ik mijn PSP 7 uit mijn installmap even installeren om te kijken of dutch.dll er inzit.
Fijn weekend ook!
 
hoi!
ik heb me aangemeld bij de newsgroup van beta8 en daar kreeg ik het antwoord dat het in het register zit, met de oplossing om het te veranderen. Als je geinteresseerd bent wil ik het jewel doorgeven.
Veel plezier!
groetjes,
jane
 
@ 2jane, misschien zou je de oplossing (als het je gelukt is tenminste) ook op Helpmij willen plaatsen aangezien er meerdere zijn die PSP gebruiken...:thumb:!
 
Zekers Jane2, tenslotte gaat het die verdraaide dutch.dll en hoe dat wordt opgelost...:D
 
Je hebt gelijk LOL!
Dit was het antwoord wat ik kreeg:

Go into your registry
HKEY_CURRENT_USER\Software\Jasc\Paint Shop Pro8\General

if there's not a string value called "Language" create it and set the value
to "English". If it already exists, just set the value to "English"


Ik heb nog geen tijd gehad om het uit te proberen, maar dat ga ik straks even doen. De bevindingen zal ik ook hier neerzetten.

Evenzo succes!
 
Bij mij is het gelukt!

Veel succes allen!

groetjes,
jane
 
Netjes 2Jane!...ik zelf gebruik naast Ulead een ouwe PSP maar het is voor anderen die hetzelfde probleem kunnen tegen komen als ze deze versie willen gebruiken, dan is het toch harrie-handig als er op Helpmij een oplossing staat...met dank voor de moeite. 3-werf :thumb:!
 
Wat een boter op mijn hoofd :love: Geen dank hoor, twas een kleine moeite!

groeten,
jane
 
Mooi zo, alweer geregeld. Goed dat ik Hotmail nog even bekeek. Eigenlijk vind ik het wel raar. Je zou verwachten dat PSP dit zelf in het register inbracht.
Nou ja. Als het maar draait!
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan