dutch language pack voor win8(.1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragagon

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2015
ik heb een iso van win8 en wil heb die geinstalleerd op m'n test laptopje, maar nu vind ik nergens de nederlandse windows display language pack =/ iemand tips of ideeën? is nogal irritand.

ik wil namelijk m'n hoofd laptop herinstalleren maar zou niet weten hoe ik dan aan een nederlandse display pack geraak. ik gebruikte de all in 1 win8 iso van getintopc.com

haha! ja inderdaad en alvast bedankt voor de mensen die dit niet wisten. helaas pest windows mij al dagen met verschillende dingen en de "this language pack is not available" is er 1 van :( nog tips? atm al hele dag aan het zoeken. anders een OS die default ned is?

Beste Dragagon

Probeer eens de Nederlands taalpakket via Windows Download center te downloaden. De taal eerst kiezen en daarna downloaden en installeren : Windows 8.1 x32 / Windows 8.1 x64

In je titel geef je aan dat het over Windows 8 en 8.1 gaat, maar deze taalpakketten zijn voor Windows 8.1. Weet niet of ze op Windows 8 gaan werken. Dus check even na over welke versie je beschikt alvorens je dit gaat installeren. Succes! :thumb:

win8 maar kkan eender welke versie doen, zolang het maar ned komt. kan ik dan mss win8 install n upgrade doen direct erna om zo ned te krijgen met die link? want 8.1 behoud de talen toch niet na upgrade?

Beste Dragagon

Dit is zeker mogelijk (Windows 8 upgraden naar 8.1). Maar lijkt het me niet verstandig om meteen een Windows 8.1 installatie te doen aangezien je toch opnieuw wilt beginnen met je hoofd laptop?

Laatst bewerkt:
idd, helaas nog steeds problemen, zal morgen verder kijken. bedankt tot nu!

(Taalpakketten viqa update zijn toch alleen voor Ultimate?)

Ook, voor alles te vertalen kan je Vistalizator gebruiken. Ik weet niet als het met windows 8 werkt, maar ik denk niet dat het niet werkt.

het probleem is dat ik noch belgisch noch nederland's nederlands kan downloadn & installeren. by de taal pagina v/d configuratie kan ik geen van beide downloaden. dit geld voor al mijn win8 (niet 8.1) OS's. dus alsnog iemand dit kan oplossen hoor ik het graag! :)

Beste Dragagon

Dit is zeker mogelijk (Windows 8 upgraden naar 8.1). Maar lijkt het me niet verstandig om meteen een Windows 8.1 installatie te doen aangezien je toch opnieuw wilt beginnen met je hoofd laptop?

ik zal wanneer thuis, proberen die link met taalpakketten te volgen en zien of zo ook zouden werken met win8, anders zal ik upgraden (doe dit allemaal op m'n test laptopje 1st) en laat jullie asap weten hoe het evolueert :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan