duur foutje?? acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexander m

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
Misschien meer een juridische vraag,
probleem is een acer aspire 5535 van 3 dagen oud nieuw dus met bon.
door een foutje is windows vista in het frans gëinstalleerd een recovery cd is niet bijgeleverd (die moet je zelf maken nadat je hem op de juiste manier geinstald hebt) navraag bij acer leverde op dat ik een recovery cd kan kopen á 60 euro en die heb ik dan binnen 14 dagen mooie boel is dat.
mijn vraag kan dit of valt de cd onder garantie
2e vraag is er misschien een betere oplossing.

met dank.

probeer de fabriekspartitie aan te spreken, even in de handleiding kijken hoe dat moet.

Ga naar het eerste het beste acerpoint, vaak kunnen zij dat fiksen of geven ze je zo'n recoverydvd'tje dat ze zelf even snel branden voor zo'n €4

probeer de fabriekspartitie aan te spreken, even in de handleiding kijken hoe dat moet.

Ga naar het eerste het beste acerpoint, vaak kunnen zij dat fiksen of geven ze je zo'n recoverydvd'tje dat ze zelf even snel branden voor zo'n €4

kun je zomaar een willekeurige recovery cd intaleren zonder problemen met de vallidatie van vista?

Als je de key gebruikt die onderop de laptop staat lijkt het mij geen probleem.

je moet de recovery partitie van je comp gebruiken.

druk op alt-f10 tijdens het opstarten (tijdens het witte acer scherm).
Hiermeer kom je in de recover partite, waarmee je de fabrieks instellingen weer terug zet.

Gewoon terug brengen naar de winkel, geld terug eisen en hem ergens anders weer kopen :p

die recovery partitie lijkt mij mogelijk alle andere taalbestanden te verwijderen wanneer eens een taal is geselecteerd.

Ik weet ook niet zeker of je de mogelijkheid krijgt de code op te geven die onderaan je laptop staat, maar het is vooral belangrijk het juiste typenummer van je laptop op te geven als je om die cd gaat vragen;)

je moet de recovery partitie van je comp gebruiken.

druk op alt-f10 tijdens het opstarten (tijdens het witte acer scherm).
Hiermeer kom je in de recover partite, waarmee je de fabrieks instellingen weer terug zet.

Dit dacht ik echter ook :P
Mijn acer kwam terug van de hersteldienst en ze hadden hem ik het frans opnieuw geinstalleerd :evil:
Nu ja, het was acer hun fout maar ik had niet direct zin om men laptop door die stomme fout nog 2 weken kwijt te zijn, ik deed alt + f10, windows werd opnieuw geinstalleerd maar dit was weer in het frans.

Ik had wel nog zelfaangemaakte recovery dvd's(deze moet je dus zelf aanmaken met de acer toolbar), als die gebrand zijn--> waren 2 dvd's voor mij en dan kon ik wel kiezen uit 25 talen ofzo :thumb:

Dit dacht ik echter ook :P
Mijn acer kwam terug van de hersteldienst en ze hadden hem ik het frans opnieuw geinstalleerd :evil:
Nu ja, het was acer hun fout maar ik had niet direct zin om men laptop door die stomme fout nog 2 weken kwijt te zijn, ik deed alt + f10, windows werd opnieuw geinstalleerd maar dit was weer in het frans.

Ik had wel nog zelfaangemaakte recovery dvd's(deze moet je dus zelf aanmaken met de acer toolbar), als die gebrand zijn--> waren 2 dvd's voor mij en dan kon ik wel kiezen uit 25 talen ofzo :thumb:

allemaal niet gelukt toch bedankt voor jullie reacties ga toch maar voor de 60 eus en dan maar hopen dat het goedkomt. gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan