• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

duur koppelen aan uitvoerder (uitklapmenu) en vervolgens in de gepresteerde uren gepl

Status
Niet open voor verdere reacties.

flexscan

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Mijn probleem bestaat in het volgende
Ik heb een pul dawn waarin werknemers staan, in een volgende cel staat de duur die deze gewerkt heeft.
Nu wil ik met deze gegevens een tabel maken waar de werknemer zijn naam staat en vervolgens de gepresteerde uren van deze dag of week en eventueel waaraan hij heeft gewerkt.

Maar opgelet ik heb dus variabelle cellen van de werknemers (de naam staat niet altijd op dezelfde plaats)

alvast met vriendelijke groeten
en alvast bedankt voor een eventuele oplossing

Heb je een voorbeeldbestand zonder gevoelige informatie.
Dat werkt een stuk makkelijker.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Tabel van variabele werknemer met uren en prestatie

Kan er iemand mij helpen bij het volgende.
Ik heb een pul dawn menu waarin werknemers zijn gesorteerd, deze worden op willekeurige basis ingevuld maar met een duur van werken aan verbonden ( gepresteerde uren).

Nu wil ik volgende :

Een tabel met de werknemer zijn naam en de gepresteerde uren van de dag en van de week.

En een sortering op naam waardoor ik kan zien wie wat heeft gedaan.

alvast met vele groeten en bedankt voor de eventuele oplossing.

Bijlagen

Tijdsvermelding met punt wijzigen in komma. Verder een simpele som.als:
Code:
=SOM.ALS(Sheet1!A7:C13;Sheet3!A2;Sheet1!J7:J13)

Nog iets: maak van al die samengevoegde cellen enkelvoudige cellen, zodat je de hele week als bereik kunt gebruiken. Samenvoeging is vaker overbodig dan nodig. Ik ben daar in het voorbeeld niet aan begonnen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan