Duur video verschijnt niet meer in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenH

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
Berichten
14
Dag,

Als ik in een map met videomateriaal "duur" aanvink (Bij Beeld -> Details), dan krijg ik die niet te zien. (Afmetingen ook niet meer, maar daar kijk ik sowieso nooit naar).

Een tijdje geleden heb ik wel op een of andere manier (weet niet meer hoe, denk via "Uitvoeren") miniatuurweergaven afgezet. Mijn verkenner liep namelijk vast in die optie. Ik denk dat die wijziging hier ook wel mee te maken zal hebben.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

mvg,
Steven
 
Met de help-functie vindt je:

Een mapafbeelding wijzigen
Open Mijn documenten.
Als de map die u wilt wijzigen zich niet in de map Mijn documenten of een van de submappen ervan bevindt, kunt de locatie ervan achterhalen met Zoeken. Klik op Start en vervolgens op Zoeken om het zoekvenster te openen.

Klik met de rechtermuisknop op de map die u wilt wijzigen en klik vervolgens op Eigenschappen.
Klik onder Mapafbeeldingen op het tabblad Aanpassen op Afbeelding kiezen.
Klik op de afbeelding die u wilt gebruiken als mapaanduiding in de voorbeeldweergave.
Opmerkingen

U opent het onderdeel Mijn documenten door te klikken op Start en vervolgens te klikken op Mijn documenten.
Om de mapafbeelding te kunnen zien, moet de voorbeeldweergave actief zijn. Als u de voorbeeldweergave wilt inschakelen, kiest u Miniatuurweergaven in het menu Beeld.
In de miniatuurweergave worden standaard maximaal vier afbeeldingen uit de map als mappictogram weergegeven. De weergegeven afbeeldingen zijn de laatste vier gewijzigde afbeeldingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan