duurt lang voor pc zich aanmeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
als ik men op men pc het wachtwoord intyp hoort hij direct naar het cherm te gaan van: uw persoonlijke instellingen worden geladen.
Dit duurt nu wel 5 minuten en dit was niet zo, hoe kan dit en wat kan ik er aan doen. pc is nog maar 2 weken oud en nog bijna niet op internet geweest. draait op xp pro

Probeer us een nieuwe account aan te maken:
in veilige modus inloggen als admin.
nieuwe account aanmaken en vervolgens uit de map: C:\Documents and Settings\"gebruikersnaam" de mappen "bureaublad" , "Mijn documenten" en "menu start" kopieeren naar de map C:\Documents and Settings\"nieuwe gebruikersnaam"

reboot pc en kijk of het probleem zich nog voordoet... zo nee....kijk of je alle bestanden nog hebt (anders moet je die ook nog even uit de map: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam halen en verwijder dan je oude account.

Indien je systeemherstel aan hebt staan, zet hem terug naar een eerder herstelpunt.

Welke hard en software heb je geinstalleerd? misschien kun je nog herinneren waarna het traag begon te worden.

Kijk eens met Hijackthis wat er zoal wordt opgestart.

heb al systeemherstel gedaan, werkt ook niet. zal wel een software fout zijn in boot.ini ofzo. ga opnieuw instaleren. bedankt voor de feedback

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan