DV Mini Aangesloten op een stand alone DVD Recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Impulse

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2004
Ik heb een LG dvd recorder en ik heb mijn camcorder daaraan gesloten. Ik heb de beelden op dvd gezet via die recoder en verdeeld in verschillende hoofdstukken, maar ergens is het niet goed gegaan waardoor het niet afgespeeld kan worden. Ik weer beelden op dvd gezet alleen dan gaat er iets niet goed. Later bij het afspelen zie ik dan allemaal van die digitale blokken, dat zie je niet tijden het overzetten.

Hoe kan dit? Ligt het aan de dvd recoder of aan de camcoder. Ik wordt er een beetje erg moedeloos van en begin ondertussen chagerijnig te worden.:evil:

Wie kan mij helpen? Ik heb bij de camcorder geen kabels gekregen om het op de pc aan te sluiten:(

de kabel voor je cam naar pc = een firewire kabel ...
de digitale blokken lijken mij iets door een verlies in de gegevensstroom ...
heeft je DVD recorder soms ook een firewire aansluiting ?

Sorry, misschien verwarrend omdat stand alone dvd recorder zeg. Ik heb een gewone dvd recorder die je op de tv kan aasluiten

Laatst bewerkt:
een toestel als een dvdspeler dus - kan altijd iets mis mee zijn ... eens met een andere ingangsbron proberen ...

EDIT: wat is het type & merk van je mini DV cam ?

Laatst bewerkt:
die heb ik dus niet. Kan de camera nergens anders op aansluiten. Volgens zijn er voor mijn type camera niet eens kabels voor de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan