dvd afspelen op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

plloke

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Berichten
126
is er een prog. dan je een dvd laat afspellen op een cd ,
ik heb namelijk een spel op dvd staan maar heb geen dvd speller, is dit op te lossen.

bedankt alvast voor de moeite:D
 
Dat zal helaas niet gaan.
Om een DVD af te spelen heb je toch echt een DVD-speler nodig
 
DVdromspelertje kost 20 euro of zo, een brander 30 of 40.... best de moeite waard hoor ;)
 
Is dit dan niet op te lossen met een virtuele dvd rom?
't maar een ingeving.
 
@Elisa,

Nee, dat zal niet gaat.
Als je een Iso bestand zou hebben van de DVD die op een CD zou staan (niet er waarschijnlijk aangezien er veel meer data op een DVD past dan op een CD) zou je de Iso file in je viruele DVD speler kunnen zetten.

Een fysieke DVD kun je alleen maar gebruiken in een fysieke DVD speler.
 
Zet die data (bij iemand met een dvd-speler) gesplitst op twee cd's (met een speciale cutter) en voeg ze op de pc weer samen als 1 bestand.?
Ik laat me niet zo gauw kisten hoor :D
 
@Elisa,

Heb je dat zelf wel eens geprobeerd?
devil.gif
:)

N.b. een DVD is 4,7 of zelfs 9 GB, op een CD'tje past z'n 800Mb, met 2 cd'tjes ga je dat niet reden.
Kan is dan ook nog erg groot dat er bestanden bij zitten die groter dan die 800Mb zijn. Allemaal erg onhandig dus en de kans op succes is erg klein.

Gezien de kosten van een DVD player, vanaf circa 20 euro lijkt het me handiger gewoon een DVD player in de PC in te bouwen. Zoek er een uit waar ook nog wat software bij zit en je kunt hem ook direct gebruiken om movie DVD's op je PC te bekijken.
 
Gezien de kosten van een DVD player, vanaf circa 20 euro lijkt het me handiger gewoon een DVD player in de PC in te bouwen. Zoek er een uit waar ook nog wat software bij zit en je kunt hem ook direct gebruiken om movie DVD's op je PC te bekijken.
Lijkt me ook maar dat vraagt plloke niet ;)

Heb je dat zelf wel eens geprobeerd? Nee, maar als ik geen dvd-spelert had zou ik me wel in allerlei bochten wringen als ik toch die dvd toch wilde hebben. Het zou eigenlijk een sport voor me zijn.
Data kun je knippen en mergen. Dat is het probleem niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan