DVD als back up maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb al es vaker de vraag gesteld, maar tot nu toe nog steeds zonder goed antwoord.

Ik wil de mp3`s die op mijn pc staan op DVD zetten, gewoon als back up.
Ze hoeven niet afgespeeld te worden in een "stand alone" dvd speler.
Ik wil ze gewoon op dvd zetten, zodat bij een eventuele pc crash of andere problemen of stommiteiten ik al mijn muziek nog wel heb.

Heb het al eens eerder geprobeerd, en weer terug te zetten...maar toen kreeg ik een foutmelding, en was ik alles kwijt.
Op DVD branden ging toen goed, maar bij het terug lezen kon ie niks "kopieren -> plakken"

Wie kan me helpen?

Ik heb Nero 9.

Alvast mijn dank

Dat vind ik vreemd.
Je brand ze tenslotte gewoon als data weg.
Dat moet je ze altijd zo terug kunnen zetten.
Ik zou het nog een keer proberen.

MisterDennis zei:
I
Ik heb Nero 9.
Nero 9.:shocked: Volgens mij zijn we bij versie 7 punt nog wat.:)

DVD als Data branden, dan blijven het gewoon MP3's, dan moet je ze voor zover ik weet ook weer op de hardeschijf kunnen kopieren.

Je hebt hier de vraag gesteld, maar nooit antwoord gegeven.:confused:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=235021
Hier hetzelfde:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=212703

Tijdens het zoeken, kwam ik wel meer vragen van je tegen die je niet beantwoordt, terwijl er wel iemand gereageerd heeft.:(

Laatst bewerkt:
crash zei:
Tijdens het zoeken, kwam ik wel meer vragen van je tegen die je niet beantwoordt, terwijl er wel iemand gereageerd heeft.:(

Hebben we al eens een hele thread over opgestart.
De trieste realiteit is dat dat fenomeen steeds vaker plaatsvindt.
Het wordt er daardoor niet leuker op. :confused: :(

Bedankt voor jullie reacties.

Zal het nog eens proberen dan.
Maakt het ook nog wat uit of je het op een dvd- weg zet of op een DVD + ???

@Crash...
Ik kan niet voor anderen spreken...maar vergeet vaak te reageren als iemand mij een oplossing heeft gegeven, of een tooltje en dat er dan iets tussen komt om te reageren.
Ik weet het....anderen doen er hun best voor mij te helpen, en worden vervolgens nooit op de hoogte gehouden hoe het is verlopen of een bedankje.
Ik zal mijn best doen, om in`t vervolg daar beter op te letten

Maak je goede voornemens dan gelijk waar en zet hier eens alles als opgelost als je er niet meer naar omkijkt of een oplossing hebt gehad.

Om terug te komen op je vraag. Als jij gegevens overzet op een dvd dan begrijp ik waarachtig niet waarom dat bij jou niet lukt.
Gewoon als data branden.

Elisa zei:
Maak je goede voornemens dan gelijk waar en zet hier eens alles als opgelost als je er niet meer naar omkijkt of een oplossing hebt gehad.

.
Wow, een waar kampioen...................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan