dvd banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb een film gedwonload in in wmv bestand. Dit op dvd grbrand met nero smart dvd speler geeft error dvd aan eerdere bestanden waren ook in wmv gebrand en werkte wel. Wat kan ik het beste doen en kan dat met nero smart? hoe controleer ik een dvd alvorens te gaan branden? vast bedankt groeten maarten

Een normale DVD film is een .m2v bestand... Je kunt films omzetten naar dat soort bestanden met het programmaatje River Past (ff googlen)

Als je het m2v bestand dan brand (kan miss met River Past, weet ik niet zeker), dan zou je dvd speler het als het goed is foutloos moeten afspelen... Kijk ook een s in de gebruiksaanwijzing welke typen je speler afspeelt, sommigen doen ze niet allemaal

Mvg, Bas:thumb:

Een normale DVD film is een .m2v bestand... Je kunt films omzetten naar dat soort bestanden met het programmaatje River Past (ff googlen)

Als je het m2v bestand dan brand (kan miss met River Past, weet ik niet zeker), dan zou je dvd speler het als het goed is foutloos moeten afspelen... Kijk ook een s in de gebruiksaanwijzing welke typen je speler afspeelt, sommigen doen ze niet allemaal

Mvg, Bas:thumb:

Bas, ik heb dezelfde soort film in wmv bestand al meet gedownload en kon hem gewoon afspelen in de dvd speler. Deze geft nu ook errordisc aan Ik heb wel een gewon gekochte dvd afgespeld en sinds dien wrekt het niet .Ik zal de dvd instructie nog eens lezen mar begrijpen doe ik het niet.In ieder geval bedankt.
mvrgr
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan