dvd blijft hangen op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
ik heb met nero een paar dvd kopieen gemaakt ( de originelen zijn perfect ), maar de film blijft de ene keer na tien minuten hangen en soms pas na een uur.

Ik heb hier nog nooit last van gehad en alles is gelijk ingesteld.

Ik brand met de nieuwste nero versie.

Hebben meer mensen heir last van of weet iemand de oplossing.

Hoi,
Vraag 1: Hoeveel RAM-geheugen heb je? Geeft Nero tijdens het brandproces fouten aan?

Vraag 2: Probeer bij file-->preferences, bij het tabblad ultrabuffer, de manuele configuratie te nemen en daar je extra buffer hoger te zetten.
attachment.php

Je kan tot 80 gaan.
PS: als je de nederlandse versie hebt is het waarschijnlijk bestand-->voorkeuren

Bijlagen

• ultra buffer settings.gif
    ultra buffer settings.gif
    10,8 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007
Hoi,
Vraag 1: Hoeveel RAM-geheugen heb je? Geeft Nero tijdens het brandproces fouten aan?

Vraag 2: Probeer bij file-->preferences, bij het tabblad ultrabuffer, de manuele configuratie te nemen en daar je extra buffer hoger te zetten.
attachment.php

Je kan tot 80 gaan.
PS: als je de nederlandse versie hebt is het waarschijnlijk bestand-->voorkeuren

ik heb 767 Mb in mijn cmputer zitten en nero geeft geen enkele foutmelding. geeft zelfs aan Brandproces geslaagd.

Buffer staat op 80 ingesteld.

let wel : de originele dvd doet het perfect, maar het lijkt alsof de kopie data mist.

waar kan ik die voorkeuren precies vinden?
ik heb n.l. hetzelfde probleem.

groetjes, Marylaine

Bij de engelse versie is het file>>preferences.
Bij de ned. versie waarschijnlijk Bestand>>Voorkeuren
attachment.php

Mag ik wel ff benadrukken dat als dit niet helpt, je het best terug op automatisch kunt zetten.

Mvg, James:)

Bijlagen

• daar.gif
    daar.gif
    8,5 KB · Weergaven: 83
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan