dvd blokjes na branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars9999

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
hoi,

ik probeer een film op dvd te branden. op de computer speelt ie het goed af geen probleem
maar zo gou ik em op dvd brand krijg ik allemaal blokjes en loopt ie vast. ik heb nero en copytodvd geprobeert ook om de dvd brander op zn laagst te zetten.

waar licht dit aan please help!!!

In wat voor formaat staat je film? Is er een codecpack op je systeem geïnstalleerd?

1. Ga naar Start >> Instellingen >> Configuratiescherm >> Systeem.
  2. Ga naar het tabblad Hardware en druk op Apparaatbeheer.
    apparaatbeheerknop.gif
  3. Klik voor de plusjes om elk onderdeel uit te klappen. Zie je ergens vraag-/uitroeptekens?
    app_best_geluid.gif

Probeer eens een ander merk dvd's ..... kan n.l. de oorzaak zijn van een slechte serie
blanco dvd's. Wil nog wel eens voorkomen bij shops dat ze een bepaalde mediacode
in de uitverkoop gooien die dan vervolgens slechte brandresultaten geven.

In eerste instantie lijkt er op de PC niks aan de hand en op de stand alone krijg je
idd storingen of zoals jij schrijft blokjes. Dit ligt aan het feit dat je dvd speler/brander
in de PC een beter fout correctie heeft als de gemiddelde stand alone spelers.
Maar zoals gezegd ligt het ook aan de mediacodes waarmee de dvd-r worden uitgegeven.
De een is namelijk gevoeliger en de ander geeft minder foutjes tijdens het brandproces.

Groet,

Remy

heb bij geen vraagtekens staan bij hardware. en heb 3 verschilende dvd's geprobeert
merk met het zelfde resultaat blijf de blokjes houden bij somige films.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan