dvd branden foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
ik heb het volgende probleem,

ik wil op mijn computer een dvd branden, en heb een nec dvd_rw ND-1300A dvd brander, en ik probeer te branden met nero laatste editie, maar ik krijg de foutmelding could not perform at disc at once. dit kreeg ik vorige keer ook al, en toen was de film bij elkaar iets van 3,7 gb ongeveer, dus niet te groot. maar enig idee wat ik hieraan kan doen.moet je bepaalde instellingen in nero goed hebben staan,

bij de laatst dvdformaat is het een NRG bestand en die andere een VOB bestand, maar beide deden het niet.
iemand enig idee wat ik fout kan doen.

Hoi,

De NRG bestand moet je branden als image bestand, dus via het menu boven brander, burn image.

De vob bestand moet je met de wizard effe doen en dan via Video DVD, in het mapje video_TS zetten.

Dan moet alles zekers goed gaan.

Groetjes, Dj Viper

he vervelend allemaal

ok dit heb ik geprobeerd, dat nrg bestand als image bestand geprobeerd, ( in nero express)want voor de rest zag ik nergens dat image staan. maar dan krijg je een foutmelding dat branden mislukt is en dat je contact moet opnemen met .........
dus dat werkt niet, tevens heb ik het geprobeerd in alcohol120, maar daar deed ie het ook niet onder burn image wizard ofzo.

en het bestand van vob had ik reeds in video-ts gezet, maar dat werkt dus ook niet.

hallo, (rened die heeft de vraag voor mij gesteld)
ik krijg er nu ook een nieuwe melding bij "iligal disc, dus betekend dit mischien dat ik beter andere lege dvd's kan gebruiken?? zoja welk merk?? Ik heb ze nu van memorex en 1 van emtec

Hoi,

Dan zou het kunnen liggen aan de DVD's zelf inderdaad...

Kijk eens op de website van NEC als je daar ook iets over compatibiliteit van schijfjes kunt vinden.

Eventueel kun je Platinum schijfjes proberen.. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, 99 procent brand.

En dat op 3 verschillende merken DVD branders... Dus die moeten wel lukken dacht ik zo dan..

Groetjes, Dj Viper

Hoi,

Oja voordat ik het vergeet...

DVD+R kun je het beste gebruiken.

Groetjes, Dj viper

Ik ga het eens proberen, Alleen helaas kan ik geen + gebruiken. In verband met 2 - dvd spelers, Maar ik vroeg me af of traxdata geen goed merk is??

bedankt voor je reactie!

Hoi,

Traxdata is in principe ook een goed merk, is al van het begin van de branders al op de markt...

Groetjes, Dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan