DVD Branden met 1 Drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorslo

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Hallo Helpmij-ers,

Ik heb een vraagje over mijn dvd brander, ik heb namelijk een Dell optiplex waar maar plaats is voor 1 dvd brander/speler etc. En heb nu een: AopenDUW1608/ARR.

En mijn vraag is: Hoe kan ik hier nu een dvd/cd met branden. Ik heb namelijk een CD'tje van drivers en daar wil ik graag een kopietje van, maar hoe doe ik dat dan en kan het wel. Ik heb nero software 6.0.

In de bijlagen zit een plaatje met de info over de schrijfsnelheden.
BVD en Groetjes
Sjors

Bijlagen

• Schrijfsnelheden.PNG
    Schrijfsnelheden.PNG
    8,4 KB · Weergaven: 36
Je maakt eerst van dat cd'tje een image en daarna brand je van die image zoveel copietjes als je wilt........

In geval van een cd'tje [maar voor dvd is het precies hetzelfde]:

Nero burning Rom gebruiken en dan boven in het vakje waar de naam van je brander staat op het pijltje drukken en dan kiezen voor image recorder....... het bestand wordt dan als image op je harde schijf geschreven... daarna kies je het image bestand en kies je bovenin weer je brander....... piece of cake...

Als je in geval van één brander kiest voor 'cd-kopie' zal Nero automatisch een image aanmaken, zodra deze gemaakt is zal de vraag verschijnen om een lege beschrijfbare cd te plaatsen. Niks handmatig doen, kan helemaal vanzelf.

Oké heel erg bedankt voor jullie reacties, het moet zo wel lukken denk ik:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan