DVD branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan1000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Bij mijn DVD-brander kreeg ik een cd-rom van Nero (Nero Burning ROM 6-SE, 6.3.1.25D en Nero vision Express 2, 2.1.2.18B, OEM Suite).

Als ik Nero Vision express opstart, zou ik volgens de handleiding in een keuzemenu moeten komen met 6 opties (DVD maken, cd maken, nieuwe film maken, nieuwe diavoorstelling maken, video vastleggen op harde schijf, opgeslagen project of schijfimage openen).

Als ik hoofdstukken aan wil maken zal ik de optie "DVD maken" moeten kiezen. Die optie verschijnt echter niet in mijn lijstje.
Moet ik ergens een instelling wijzigen om deze optie er toch bij te krijgen of zit deze optie gewoon niet ingebouwd bij deze Nero CD-rom??

Dat zou inderdaad moeten want dat is bij mij wel zo.
Wellicht iets niet goed gegaan met de instalatie. Instaleer het even opnieuw.

Nero Vision Express is gratis. Je kan de laatste versie (3.1) hier apart downloaden. (Gratis als je nero al hebt bedoel ik)
Kan je eerst die andere niet apart verwijderen met het onderdeel software in het configuratiescherm?

James:)

Ik heb inmiddels antwoord gekregen van Nero. Het blijkt dat ik bij de Philips brander een uitgeklede versie van Nero gekregen heb, waar de functie "DVD branden" domweg niet op zit.
Met heeft mij een code gegeven en nu lukt het dus wel. Een nadeel: met deze code mag ik het slechts 1 maand proberen, daarna zal ik in de winkel toch een volledige versie van Nero moeten gaan kopen...
Toch bedankt voor de reacties en antwoorden op mijn vraag.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan