DVD Branden op Recorder. niet op pc afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
ik heb een dvd gebrand met een dvd recorder. het stond eerst op de hd. en daarna op dvd gebrand. als ik deze nu wil afspelen op de computer, komt er niks, en blijft het maar zoeken, (lijkt wel). als die dvd in de recorder geplaatst wordt, dan komt er wel beeld en geluid.
waarom leest hij de cd dan niet op de laptop.:shocked:
ik vnd ht maar raaaaaar

Heb je wel een DVD-afspeel programma op je PC geinstalleerd, b.v. PowerDVD?

of het afgesloten is weet ik niet. maar op de dvd speler zelf doet hij het wel.
ik heb power dvd, maar dat is het probleem niet, anders zou hi media player ook openen, de dvd leest heel leng, maar komt niks. na ongeveer halfe minuut heb ik die cdvd er maar weer uit, hij pakt de dvd niet eens.

Ik begin opnieuw: je hebt een DVD-Recorder/Player bij je TV staan. Je hebt een film van TV op je harde schijf van de Recorder/player gezet en daarna op een DVD-schijfje gebrand. Daarna kon je die DVD wel via de Recorder/Player op de TV zien, maar dat lukt niet op de TV. Is dat het verhaal?

Leg dat DVD-schijfje eens in de CD/DVD-speler van je PC, ga naar Deze computer, dubbelklik daarop en klik dan rechts met je muis op het icoon van de CD/DVD-speler en kies voor Verkennen. Vertel welk soort bestanden er op het schijfje staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan