dvd branden, programmaatje op de achtergrond....welke kan ik gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lizzie23

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Hoi,

Wanneer ik een dvd kopieer van iemand (een originele) met dvd shrink 3.2. laat ik op de achtergrond altijd een progje meedraaien om de evt codes te kraken zodat ik m kan kopieeren.
Probleem alleen is dat die programma's vaak 2 weken gratis gebruikt kunnen worden en daarna niet meer, want dan moet je een registratiecode invoeren. Ik heb nu dus al bijna al die programma's gebruikt en allemaal zijn ze verlopen. DvdFab,DVDX4free,DvdIdle,DvdIdle PRo, en dergelijke..

Maar nu kan ik dus geen prgramma's meer vinden omdat ik ze allemaal al gebruikt heb....
Weet iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes lizzie:thumb:

Tja, wat je dus wil is dat we je met iets illegaals helpen want je zal gewoon een regcode moeten hebben.
Dat mag niet op helpmij.....

heb je wel eens van google gehoord;)

Ik kan je toch legaal helpen denk ik.
Heb je de trial van Any DVD al gehad?

Ja, die heb ik ook al geprobeerd...

Ik ben bang dat ik dus alle progjes al een keer gebruikt heb.....daarom vroeg ik of er ook nog andere manieren waren....of misschien een andere versie of zo??

Helaas niet.
Je zal "creatief" moeten zijn en daar kunnen we je niet mee helpen!

Geplaatst door lizzie23
Hoi,

Wanneer ik een dvd kopieer van iemand (een originele) met dvd shrink 3.2. laat ik op de achtergrond altijd een progje meedraaien om de evt codes te kraken zodat ik m kan kopieeren.
Probleem alleen is dat die programma's vaak 2 weken gratis gebruikt kunnen worden en daarna niet meer, want dan moet je een registratiecode invoeren. Ik heb nu dus al bijna al die programma's gebruikt en allemaal zijn ze verlopen. DvdFab,DVDX4free,DvdIdle,DvdIdle PRo, en dergelijke..

Maar nu kan ik dus geen prgramma's meer vinden omdat ik ze allemaal al gebruikt heb....
Weet iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes lizzie:thumb:

Als iets je bevalt....gewoon kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan