DVD Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack1964

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2005
Hallo,

Ik heb Need for Speed MW gedownload en werkend op pc staan,
Nu is mijn vraag:....hoe brand ik deze.....of wat heb ik er voor nodig zodat deze automatisch vraagt waar ik hem wil instaleren op mijn pc.....
zoals ik bijv mijn NERO cd in de cd speler stop....en kan instaleren.
zo wil ik het namelijk ook met mijn game kunnen

B.v.d.

Als je het installatiebestand van Need for Speed niet hebt, lukt het niet lijkt me. Hoe heb je de game geinstalleerd?

Als je het installatiebestand van Need for Speed niet hebt, lukt het niet lijkt me
Hoe bedoel je dit ?
het was een iso....heb DAEMON Tools gebruikt......en nu werkend

jack1964 zei:
het was een iso....heb DAEMON Tools gebruikt......en nu werkend
Was het een .ISO, of is het nog een .ISO ? Een ISO kun je branden met bv Nero of Alcohol120%.

Als je het installatiebestand van Need for Speed niet hebt, lukt het niet lijkt me
Hoe bedoel je dit ?
Een CD-Rom in de lade kunnen doen, waarna spontaan de installatie begint, lukt alleen als er een setup.exe of iets dergelijks op die CD staat.

Laatst bewerkt:
Dat lukt niet.
Het gaat om een setup-bestand gemaakt door de game-ontwikkelaars.

In het voorbeeld dat je gaf, staan er op de installatie-CD van Nero OEM (dus om het programma van Nero mee te installeren) de volgende bestanden:

neroinstallcj8.jpg

De setup.exe bestanden zijn door Ahead AG voor Nero ontwikkeld, je kan er geen zelfgemaakte seup.exe bestanden voor gebruiken.

Een CD-Rom in de lade kunnen doen, waarna spontaan de installatie begint, lukt alleen als er een setup.exe of iets dergelijks op die CD staat.
Er zal dan ook "Autorun" moeten staan die de cd/dvd opstart, waardoor je via een installatie menu de "Setup" kunt starten. (snap gerust waar je op doelt)

In de meeste gevallen, kun je een reeds geinstalleerde game/programma niet branden om het later weer op je schijf te kunnen zetten. Er zijn wel uitzonderingen.

Hartelijk dank mannen voor de informatie :thumb: .....zal het is gaan proberen.
het zal mij benieuwen.

grt, jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan