dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo allemaal,

hoe krijg ik dvd films die gedowanload heb als video-ts bestanden op een dvd gebrand ik heb met nero 6 geprobeerd en met dvd schrink geprobeerd maar blijf problemen houden met afspelen vooral in het begin dat de voorstukjes heen snel door gaan en de menus niet goed werken ik heb die films met gedowload via een torrent.

Alavst bedankt
 
Met nero start smart > selecteer boven DVD > foto en video > DVD-videobestanden branden > En dan al die bestanden toevoegen en dan heb je er 1:thumb:
 
dankje dat heb ik geprobeerd maar dat blijft tussendoor vaker hangen de film en met dvd schrink lukt het ook niet krijg ik een foutmelding
 
de uitleg wat jij mij gegeven die kun jij weg gooie want dat werkt dus niet als ik de dvd wil branden geeft hij een foutmelding en als ik hem in de dvd speler doe krijg alleen een lijst met alle ts bestanden en speelt dus niet af en weer een dvd naar de ***** zo ben ik er du al bijna honderd dvd verpruts
 
denk het niet want ik doe het precies zoals het in de handleiding staat maar goed ik verwijderd wel alle films en heb ik pech gehad
 
Moet ik ook de basten waar .bup of .info achter staat ook slepen naar de dvd of niet
 
het is me gelukt ik heb de film op dvd staan maar zonder geluid er bij als ik de dvd afspeel in mijn dvd speler.

speel ik nu de film af vanaf mijn ahder schijf ik wel geluid hoe kan dat???
 
dat klopt maar ik heb de dvd nu op mijn pc draaien en met geluid maar in mijn dvd speler van mij tv doet hij het zonder geluid beetje vreemd toch
 
moet je ff scannen op virussen

Groet, Djorsen:thumb:
 
Laatst bewerkt:
scannen op virussen als mijn dvd het wel doet op de pc maar niet op de tv.
maat het probleem is opgelost de scart kabel zat niet goed in mijn dvd speler maar bedankt voor alle hulp



BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan