dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmy30000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
ik heb gekeken op het forum en zag een heleboel nuttuge informatie die ik heb gebruikt
en ik heb een bin /cue film gebrand
maar mijn dvdspeler speelt hem niet af!
er komt te staan dataschijf, dvd+r mar hij speelt de film niet af.

is dit heel normaal of niet???:confused:
ik heb geprobeerd om hem te converteren maar ik kan geen fatsoenlijk converteer programma vinden en zou niet weten waarnaar ik hem zou moeten converteren en welk bestand mijn dvdspeler wel zou afspelen dus....:(

HELP asjeblieft

b.v.d

de groeten van T!MMY:D

als het echt een film is moet je het weg branden als iso,img
mouth deze eens om te zien wat voor bestanden er opstaan.

En lukt dat mounten niet, dan kun je hem ook gewoon uitpakken met Winrar:D

-

ik heb hem met deamon tools gemount maar wat zou er dan moeten gebeuren???:confused:

Na het mounten zou er een extra station moeten zijn verschenen in Deze computer, ga dat station eens binnen en vertel eens even wat je ziet. Zie je allemaal DAT-bestanden? Zie je een map "audio_ts" en "video_ts"? Zie je filmbestanden zoals .MPG of .AVI? Wat zie je?

Een bin bestand is een image van een CD of DVD.
Hoe heb je die bin naar de dvd gebrand? Als databestand of als image?
Als je het als een databestand gebrand hebt kan je er inderdaad niets mee aanvangen in een gewone DVD-speler. Die ziet dan immers een bin bestand, geen film.
Je moet dat bin bestand mounten met Daemon en dan die disk kopiëren naar je DVD.
Of het bin bestand als image naar je DVD branden zodat de inhoud van de bin, de film-bestanden dus, op de DVD gezet wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan