DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cesar

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Ik wil een film op dvd branden met nero 8 maar het lukt mij niet in een keer. Ik moet eerst de film op een dvd rw en daarna als ik deze bestand copieer naar een dvd dan kan ik de film zien. Dit moet ik ook doen als de film op een normale dvd gebrand hebt. Wie kan mij helpen, mischien zijn de instellingen van Nero niet goed?:o

groetjes Cesar

Sorry, maar hier begrijp ik niets van.

Je brand het eerst op dvd en dan nog een keer? Een dvd met nero kan je branden door de inhoud van de map ts video te spelen naar de map ts video die nero aanmaakt als je een dvd gaat branden.

Convert x to dvd 3,
videobestandje importeren,
converten
Branden!
convert to dvd 3 heeft een trial periode,
maar dan krijg je een vlek in je film,
dus ik zou hem kopen

(HINT: Downloadeeennn Via torrent, is ook gratis!)

Jep ik brand eerst de bestanden die in het map vdeo ts staan na de sellectie in nero op cd. Als ik deze cd probeer te zien dan herken mijn dvd speler het niet. Als ik dezelfde bestand copieer opnieuw in een nieuwe dvd dan kan ik de film zien. Sorry ik begrijp ook niets van. En colega zei tegen mij dat mogelijk de bestanden als iso bestand worden gekopieerd?????:confused:. Hoa kan ik dit controleren, en hoe kan het zijn dat de tweede keer wel goed gaat? :confused::confused:

Nou, als jij een dvd op een cd gaat branden dan komt het inderdaad niet goed.

Gebruik je steeds andere schijfjes van verschillende merken? Want niet alle spelers slikken elk merk.

volgens mij brand je het als een gegevens schijf( data schijf) je had het over mappen als audio en video ts klopt dat probeer het gratis brand programma ashampoo burning studio. gebruik ik altijd en werkt probleem loos. de bijlage bevatten een paar screen shots. je kiest voor burn movies (als je de engelse versie gebruikt) of brand video/film en dan barnd dvd van voorbereide map. selecteer de video ts map en brand dan moet hij het doen zo niet dan horen we het graag zodat we je verder kunnen helpen.

je moet je wel registreren bij ashampoo voor je gratis licentie code.
het programma is gratis en makkelijk te gebruiken:thumb:
link om te downloaden: http://download.cnet.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html?tag=mncol

Bijlagen

• Ashampoo-Burning-Studio-Free_5.jpg
    Ashampoo-Burning-Studio-Free_5.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 28
  • 65778.JPG
    65778.JPG
    67,2 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie hulp ik hou jullie op de hoogte. Ik heb nu problemen met mijn downloadprogramma ik krijg de volgende foutmelding.
2009-03-24 14:59:48,023 ERROR [downloader] Connecting 1@highwinds.zeelandnet.nl:119 failed, message=502 Authentication Failed:confused:
Groetjes

Bedankt voor alle tips ik gebruik nu ashampoo en werkt primma.:thumb:

groetjes Cesar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan