Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de film al in het goede formaat? avi, vob, mpeg?
De meeste films die je download zijn in avi-formaat. Dat kun je wel op een DVD branden, maar veel DVD-spelers ondersteunen geen avi.
Heb je 'm in avi gedownload? Converteer je film dan naar gewoon DVD formaat dmv WinAvi of een andere converter.
Converters kunnen trouwens vaak ook automatisch een menu voor je maken waarin je de hoofdstukken kunt kiezen.
Als hij in het goede formaat staat moet je 'm gaan branden. Je kunt dit met je eigen software doen, maar ik zou het freeware (gratis) programma InfraRecorder aanbevelen.
Bij InfraRecorder kun je gewoon kiezen voor DVD branden en dan de bestanden van de film in het onderste venstertje slepen. Klik op branden, en je bent klaar.
Ik heb verschillende extensies....
.avi
.mp4
Maar welke extensie moet ie dan om het op DVD te branden?
En is er brandsoftware die automatisch naar het juiste formaat converteert?
Hi i have some movies on dvd-r's and when i go to play them on my Panasonic dmr-es46v it says nothing has been recorded if somebody knows what to do please let me know thanks branden.
Thanks
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.