dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcoremans

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
ik heb een laptop Asepire 7750 intelcor i5 -2430 M
met DVD brander super mulltie DL drive.

Als ik een film op een dvd brand kan ik hem wel afspelen op een pc,
maar niet op een dvd speler.

wie kan mij helpen

bij voorbaat hartelijk dank

Groetjes Rienus

Welk merk en type DVD? + of -?

En op geen enkele DVD speler of eentje en welk merk en type is dat?

Hoeveel mappen staan er op de gebrande DVD en hoe heten die mappen?

Wat gast0225 zegt is belangrijk om te bepalen of het wel een Video DVD is en niet een Data DVD. Daarnaast is het belangrijk om te weten of de DVD wel gefinaliseerd (afgesloten) is. Welk brandprogramma heb je gebruikt?

dvd rippen

Hallo

Ik heb een vraag over dvd rippen. Ik wil een dvd rippen maar mijn writer ziet de DVD niet, Als ik er andere dvd in doe ziet hij hem wel,geen probleem. Nu heb ik wel iets gelezen over beveiligde DVD-s, dat je ze niet meer kan kopieeren. Kan ik dat omzeilen of zijn ze gewoon echt niet meer te kopieeren Weet iemand een programma hiervoor?.

Waarom stel je je vraag in de vraag van iemand anders? Ik vermoed dat een moderator je vraag gaat verplaatsen naar een eigen topic.
Ken jij Google? Kijk eens : Klik

Waarom stel je je vraag in de vraag van iemand anders? Ik vermoed dat een moderator je vraag gaat verplaatsen naar een eigen topic.
Ken jij Google? Kijk eens : Klik

Ik kon niet vinden waar ik hem dan moest plaatsen. Maar als je bedoelt met klik dat ik die programmas moet bekijken, dat heb ik gedaan en sommige gedownload om te proberen maar de writer ziet de hele dvd niet?. Zegt dat hij leeg is. Als ik de dvd erin doe gaat hij wel spinnen maar ziet hem niet?. Nu staat erop de DVD FSK ab 0 freigegeben volgens mij is hij dan beveiligd klopt dat?. en hoe kan ik die beveiliging omzeilen.

Laatst bewerkt:
Ook daar vind je diverse tutorials voor, er zijn er dus meerdere, net zoals dat er meerdere tooltjes zijn. Vandaar dat je het e.e.a. moet proberen. Verder geloof ik niet dat het is toegestaan dat iemand op de Helpmij jou een stappenplan geeft om een DVD te rippen (ivm illegaliteit) Een algemene verwijzing naar Google kan geen kwaad, maar ik ben bang dat je het vandaaruit zelf moet gaan ondervinden door te lezen en lezen en te proberen.

Ook daar vind je diverse tutorials voor, er zijn er dus meerdere, net zoals dat er meerdere tooltjes zijn. Vandaar dat je het e.e.a. moet proberen. Verder geloof ik niet dat het is toegestaan dat iemand op de Helpmij jou een stappenplan geeft om een DVD te rippen (ivm illegaliteit) Een algemene verwijzing naar Google kan geen kwaad, maar ik ben bang dat je het vandaaruit zelf moet gaan ondervinden door te lezen en lezen en te proberen.

dat begrijp ik wel, wilde alleen weten waarom de writer de dvd niet ziet. Maar ga wel weer verder google-en Bedankt in ieder geval voor je reactie
groetjes Ada

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan