DVD brander brandt op 2.4x ipv 8x

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Hallo,

In mijn PC heb ik de NEC 2500 zitten. Deze brandt anders altijd met 8 speed (of 6/7 ofzo).
De laatste tijd komt deze snelheid niet boven de 2.4x uit, wat mij natuurlijk te laag is.

Weet iemand hoe ik deze snelheid weer op kan krikken? Hij heeft t trouwens met alle dvd's, ook bij degenen waar ie eerst wel op 8speed brandde :confused:.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Kan meerdere oorzaken hebben. Graag iets meer info ajb. Welke brandsoftware, welk merk dvd's, overgestapt naar een ander merk etc.etc.

Geplaatst door Tarabass
Kan meerdere oorzaken hebben. Graag iets meer info ajb. Welke brandsoftware, welk merk dvd's, overgestapt naar een ander merk etc.etc.
Is met elke brandsoftware zo (Nero, DVDDecrypter, CloneDVD), deze brandden eerst wel allemaal op 8speed. Het merk DVD is platinum, deze deed t altijd op 8 speed, heb het ook met Sony geprobeerd en die doet ook 2.5 speed :confused:

Ik brand ook op platinum , de laatste partij heb ik gekocht op de beurs . Op de dvd's staat 8x echter nero brand max op 6x het zijn dus niet echt 8x dvd's maar waarschijnlijk een foute partij .

Als ik eentje probeer van een andere partij doet hij het wel op 8x , dus het merk zegt op zich niet zoveel .
Het kan een platinum opdruk zijn maar een andere dvd .

Dvd identifier geeft je aan wat voor dvd's het werkelijk zijn .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan