DVD brander driver beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

phabich

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2011
Hallo!

Mijn probleem is tweeledig
Ik heb vandaag de ION Video2PC adapter gekocht, en ben al enkele uren bezig om die te installeren, en nog zonder resultaat. Nog erger: Zodra ik het installatieprogramma opstart, en de drivers probeer te installeren, weigert mijn DVD brander verder dienst.
Ik draai WIN7 Home Premium 32 bit; mijn brander is een LG die in Apparaatbeheer weergegeven wordt als HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40.
Zodra de DVD niet meer werkt, open ik Apparaatbeheer. De DVD is dan verdwenen. Via de knop Zoeken naar gewijzigde apparaten laat ik Win zoeken. De DVDwordt dan weer in de hardwarelijst opgenomen, maar er wordt een waarschuwing gegeven dat de driver beschadigd is. Dat is snel op te lossen door de driver bij te werken.
MAAR ik krijg de ION Video2PC niet geinstalleerd. Net zoals andere bijdragers in dit forum worden de drivers niet herkend. Ik heb al van alles geprobeerd, zoals de laatste drivers van de ION site downloaden, maar het resultaat is hetzelfde.

Wie kan mij helpen?

Piet Habich

Super! de link van ventilatorr heeft gezorgd voor herleving van de DVD brander.
Echter, nu zit ik nog met de ION Video2PC drivers die ik niet kan installeren. Weet iemand hier een oplossing voor?

31-08
Ik ben tot de conclusie gekomen, dat de drivers van de DVD en de Video2PC met elkaar in conflict zijn. De drivers van de Video2PC zijn ook niet Microsoft gecertificeerd. Daarom geef ik het ( na ca 8 uur proberen) op en breng het apparaat terug naar de winkel.
Mensen die mij hebben proberen te helpen: van harte bedankt!

Laatst bewerkt:
@ventilatorr,

Niet alleen links plaatsen ook korte beschrijving wat er te vinden is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan