dvd brander en dvd speler werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem2002

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Ik heb net alles opnieuw op mijn pc gezet alles geformateerd dus omdat mijn dvd brander niet brande zowel cd's als dvd's, nu is het probleem er nog steeds.
Ik heb een LG Multi dvd brander.
Als ik met mijn muis rechts klik of zo kan ik geen enkel bestand kopieren naar de brander (DVD-Ram dat staat er ook nog)
Moet ik weer alles opnieuw instaleren?
WAT IS ER AAN DE HAND HIER?

Misschien een rare opmerking, maar normaal gebruik je een brandprogramma om iets op een DVD te branden.

Dat weet ik dus niet ik heb die dvd brander pas net een paar weken ik dacht dat het net zo was als de cd brander die je gewoon makkelijk cd-tjes mee kan branden.
Maar dan is het nog raar dat mijn brander iedere keer weg is op mijn pc evenals mijn dvd speler.
Wat is een makkelijk en goed brandprogramma dan?
En foto's hoe kan ik die dan branden op een cd of dvd?

Met een DVD brander kan je ook CD's branden. Het is niet echt anders dan een gewone CD branden met een CD-brnader. Ook daarvoor gebruik je een brandprogramma. Ik zelf gebruik Nero heel veel, net als heel veel anderen. Dit programma is echter niet gratis. Bij nieuwe CD en DVD branders wordt meestal brandprogrammatuur bijgeleverd. Heb je die er niet bij gekregen?

Jawel dat heb ik, zat een cd bij.
Ik heb ook Nero 5.5 nog liggen.
Maar nog maals het gaat mij ook om JPEGS die kan ik toch via Windows op een cd zetten? Dit lukte wel toen ik nog mijn cd brander had, nu is die optie bij mij verdwenen.

dat lukt niet meer mat een dvd speler dan kun je niet meer kopieren

met nero kun je ook foto's op een cd/dvd zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan