DVD brander kopen, hoe zit het met...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hey :)
Ik heb al wat info van het forum geplukt maar het volgende wil ik graag nog weten :)

- 4,7 GB DVD's worden er verkocht, maar wat nu als ik een DVD van 8 GB wil kopieren? Mijn DVD verzameling bevat zeker zulke capaciteiten, hoe kan het dat je die niet kan branden?
- Is er niet sneller dan 4x RECORD opnemen? In 15 minuten heb je dan 4,7 GB gebrand, alleen de RW gaat zo'n 30 minuten duren.
- Iemand een brander aanbevelen? Ik zie hier bij MyCom een Asus die Plus EN Min kan branden, dat wil ik eigenlijk wel hebben ;)

Ehh...dat was het zo'n beetje, aanvullende info of waar ik op moet letten mag je ook plaatsen :thumb:

1) klopt max 4,7 gb op een dvdr ( nog wel ) een originele film is vaak groter en zou normaal niet passen
MAAR er bestaat dvdshrink met dit freeware proggie kun je een dvd wel kopieren hij maakt alles zo klein dat het wel op 1 dvdr van 4,7 past.
En naar wat ik gehoord heb zeer goeie kwaliteit.

2) Nope snellere dvd branders zijn er nog niet en laten we eerlijk wezen 4,7 gb in 15 min ;) is toch wel snel.

3) Hoor heel goeie verhalen over de NEC 1300 dit is ook een + / - brander en momenteel wordt die aangeboden voor rond de € 125

meer info heb ik niet voor je moet zelf ook nog steeds eens gaan kijken voor dvd brander.

Ja oke, het is indd wel snel ja :D
Enne...ik denk dat ik mijn aankoop dan maar uitstel, want ik wil gewoon een EXACTE kopie van een DVD, en dan niet met een programma alles zo verkleinen, ook al kun je met het blote oog niet zien dat het verkleint is. Dat trekt me gewoon niet :D
Idee wanneer dit wél mogelijk wordt?

ze schijnen bezig te zijn met dvd brander die gebruikt maakt dual layer zodat je dus gemiddel 8,5 gb op 1 dvdr kwijt kunt http://www.research.philips.com/Inf...ewPressRelease.asp?lArticleId=2822&lNodeId=13',%20550,450);

En naar wat ik al her en der gelezen heb zijn ze bezig om met bleu ray branders te komen ( blauwe laser ) deze zouden dan in theorie een opslag aan moeten kunnen van een 27 GB per dvd :d

//Edit

je linkje werkt niet Rene ;)

Uh dat de 8x er waren wist ik maar probeer jij maar eens dvdr of dvdrw schijven te krijgen voor dat geval :p

Laatst bewerkt:
Wauw ! :D
Staat alleen nog niet bij wanneer we iets op de markt kunnen verwachten :confused:

Naar wat ik gelezen heb in een wat ouder ?? dacht computertotaal of PCM verwachten ze die bleu ray zo rond eind volgende jaar.

de dual layer van philips zou al sneller beschikbaar moeten komen.

wat ik nu niet begrijp van al die bedrijven (behalve dan het verkoop trukje) sla de handen eens ineen en breng een goed product op de markt bv bleu ray wat eigenlijk door ieder dvd lezer ook daadwerkelijk gelezen zou worden i.p.v dat gestegel over + / -

Tjah indd....maar aan de andere kant, zou jij het risico willen nemen om OF flink rijk te worden met een product wat NIEMAND heeft, of om te falen en door te gaan met de andere producten die je hebt...HMMMZZ>.. :D
Maar goed, ik zet hem wel als opgelost ;)

verkoop truc

iedereen koopt nu dvd branders leuke hebbe hebbe en dan komen ze ineens weer met wat anders.
in het begin duur later iedereen hebbe hebbe :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan