Onlangs heb ik een image van mijn C: partitie teruggeplaatst. Niets in BIOS veranderd. Wel de laatste updates WinXP Home gedownload. (alles m.u.v. SP2)
Nero OEM versie 5.5 geinstalleerd welke destijds bij mijn PC was geleverd.
Nu leest of herkent mijn DVD/CD-writer geen DVD's meer. Hij leest wel CD's!
Kwam erachter toen ik iets met Nero wilde branden. Nero herkent mijn Rewriter en alles gaat goed tot ik start klik dan wordt de lade open gedaan met de mededeling dat ik er een lege medium schijf in moet doen. Maar die had ik erin gedaan! Ook in Windows verkenner leest hij niets. Mijn CD speler doet het gewoon goed. Ook in Systeem/hardware/apparaatbeheer vind ik geen problemen. (Zie Word bijlage)
Alle apparaten schijnen in apparaatbeheer goed te werken.
Heb al diverse Nero versies geinstalleerd en weer verwijderd. Ook heb ik in apparaatbeheer de dvd/cd apparaten/drivers verwijderd en PC weer opgestart.
Heb Windows XP Home en betreft NEC DVD RW ND-1300 A
Ik snap er niets meer van...
Nero OEM versie 5.5 geinstalleerd welke destijds bij mijn PC was geleverd.
Nu leest of herkent mijn DVD/CD-writer geen DVD's meer. Hij leest wel CD's!
Kwam erachter toen ik iets met Nero wilde branden. Nero herkent mijn Rewriter en alles gaat goed tot ik start klik dan wordt de lade open gedaan met de mededeling dat ik er een lege medium schijf in moet doen. Maar die had ik erin gedaan! Ook in Windows verkenner leest hij niets. Mijn CD speler doet het gewoon goed. Ook in Systeem/hardware/apparaatbeheer vind ik geen problemen. (Zie Word bijlage)
Alle apparaten schijnen in apparaatbeheer goed te werken.
Heb al diverse Nero versies geinstalleerd en weer verwijderd. Ook heb ik in apparaatbeheer de dvd/cd apparaten/drivers verwijderd en PC weer opgestart.
Heb Windows XP Home en betreft NEC DVD RW ND-1300 A
Ik snap er niets meer van...