Dvd brander leest geen dvd`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Enemico_

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Hoi,

Mijn dvd-brander leest de lege schijfjes niet meer. Telkens als ik er een lege schijf indoe gebeurt er niets. Als ik via deze computer de speler wil openen zegt ie 'E:\ niet toegankelijk. Onjuiste functie.

Als ik via rechtermuisknop--> eigenschappen kijk staat er 0 bytes beschikbaar en 0 bytes in gebruik. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?

BVD Dion.

Is dit bij verschillende merken dvd's?

Topic even verplaatst Cdrom/DvD --->> CD/DVD recorders.

Zijn dat mekren, die je voor dit probleem wel normaal kon gebruiken?
Onlangs iets in je systeem veranderd/gewijzigd?(soft/hardware)

Ja, op m`n vorige pc ging het altijd prima met deze dvd`s. Ik heb de laatste tijd niets veranderd.

maar ziet een brandprogramma de lege schijfjes wel?

Greetz
Easy

Nee, ik heb opnieuw andere schijfjes gekocht maar ze worden nog steeds niet gelezen. Deze speler heeft ze trouwens ooit wel gelezen in deze pc.

Ik zie nu trouwens dat nero de schijfjes en het station wel ziet.

Via nero info tool zie ik dit:

Station:

station8tz.jpg

Schijf:

station3vh.jpg

Heeft iemand hier trouwens ervaring met externe dvd branders? Als de ervaringen goed zijn wil ik wel zo`n ding kopen. Denk dat deze brander kapot is ofzo.

Het probleem is er nog steeds. Zelfs met een andere brander worden er geen lege schijfjes gelezen!!

lege schijfjes worden in de verkenner meestal niet gelezen (hier ook niet) zolang nero ze maar kan branden.
Maar dat is me nog niet duidelijk uit jouw antwoorden.

Ik kan met nero alleen images branden en daar heb ik niets aan. Als ik met de rechtermuisknop op E:/ ga staat er ook 0 bytes beschikbaar.

Alles staat er op, 3 gig op de schijf, de speler in de pc ziet geen video files en de normale speler zegt disc is vuil!!

Ik snap er niets meer van:mad: :mad: :mad: :mad:

Heeft dan niemand een idee wat het kan zijn:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan