DVD brander neemt de tijd maar brand niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Als laatste optie leg ik jullie mijn probleem voor.

Na het branden van een dvd begon ik aan een 2e.
Het brandprogramma in dit geval DVDfab8 nam de tijd en gaf aan dat het geheel met succes was afgerond. Echter als ik de dvd dan wil afspelen vraagt Win7 wat ik wil doen met de dvd en ziet het als een lege beschrijfbare schijf. Er staat dus niets op maar is wel naar de knoppen.

• Ik heb een brander uit een andere pc gehaald die het wel deed maar in deze kast doet die het niet.
  • Ik heb het programmaatje cd-dvd-magic(tip uit een ander thread hier) gebruikt om de registerverwijzingen van de brander te verwijderen.
  • Ik heb geprobeerd te branden met: Win7, Nero10, DVDfab8 en Burnaware Pro. Allemaal met het zelfde resultaat.
  • Uiteindelijk heb ik Win7 opnieuw geïnstalleerd maar je begrijpt het vast al, ik heb er een paar grijze haren bij want hij brand nog steeds niet.
  • Ook de bios van de pc naar default gezet. De brander wordt ook gewoon herkend in de bios en verkenner.
Het vreemde is dat de brandprogramma's geen foutmelding geven , gewoon hun tijd nemen maar uiteindelijk staat er dus niets op de dvd. Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?:confused:

mischien hele domme vraag maar zit er wel een brander in?
ooit bedacht dat ie gewoon kapot is?

Bedankt voor je bericht.
Ik schreef in mijn bericht het volgende:

•Ik heb een brander uit een andere pc gehaald die het wel deed maar in deze kast doet die het niet

Dus er zit een brander in de pc. En die is niet stuk.

wat voor cd/dvd's heb je gebruikt?
misschien eens een van een ander merk gebruiken of in plaats van dvd-r +r gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ik heb een spindel met dvd's die ik altijd gebruik. Nooit problemen mee gehad.
Zojuist met Isobuster een opstartbare data dvd proberen te branden.
Volgens Isobuster is het allemaal prima gelukt.
Als ik daarna de dvd probeer af te spelen vraagt de pc weer wat ik wil doen met de dvd. M.a.w. er staat weer niets op.
Als ik de Dvd-brander aanklik in verkenner dan zie ik alleen een bestand wat klaar is om op dvd gebrand te worden(zie bijlage).
dvd-brander.jpg

Laatst bewerkt:
Voorjaarsmoeheid

Het zal wel voorjaarsmoeheid zijn of een samenloop van pech dat er twee branders gelijktijdig stoppen bij mij thuis.
Enfin dit weekend €20,00 geïnvesteerd en een nieuwe brander aangeschaft.
Ik kan weer branden :d Probleem dus opgelost.
Coolkil in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan