r.vink
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2000
Als laatste optie leg ik jullie mijn probleem voor.
Na het branden van een dvd begon ik aan een 2e.
Het brandprogramma in dit geval DVDfab8 nam de tijd en gaf aan dat het geheel met succes was afgerond. Echter als ik de dvd dan wil afspelen vraagt Win7 wat ik wil doen met de dvd en ziet het als een lege beschrijfbare schijf. Er staat dus niets op maar is wel naar de knoppen.

Na het branden van een dvd begon ik aan een 2e.
Het brandprogramma in dit geval DVDfab8 nam de tijd en gaf aan dat het geheel met succes was afgerond. Echter als ik de dvd dan wil afspelen vraagt Win7 wat ik wil doen met de dvd en ziet het als een lege beschrijfbare schijf. Er staat dus niets op maar is wel naar de knoppen.
- Ik heb een brander uit een andere pc gehaald die het wel deed maar in deze kast doet die het niet.
- Ik heb het programmaatje cd-dvd-magic(tip uit een ander thread hier) gebruikt om de registerverwijzingen van de brander te verwijderen.
- Ik heb geprobeerd te branden met: Win7, Nero10, DVDfab8 en Burnaware Pro. Allemaal met het zelfde resultaat.
- Uiteindelijk heb ik Win7 opnieuw geïnstalleerd maar je begrijpt het vast al, ik heb er een paar grijze haren bij want hij brand nog steeds niet.
- Ook de bios van de pc naar default gezet. De brander wordt ook gewoon herkend in de bios en verkenner.