DVD-brander probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Heb het een Lite-on DVD brander vervroegd voor kerst gekregenmaar heb er een probleem mee....

Dit probleem wil ik al duidelijk maken door het volgende.

- Als er géén dvd+/-r(w) in mijn dvd-brander zit dan herkent XP hem gewoom als dvd-r-station.

- Als ik er een gewoone cd-rom in stop kan hij deze gewoon lezen enzo

- Stop ik er een lege dvd+/-r(w) in. en ik dubbelklik op het icoontje van mijn dvd-brander krijg ik een waarschuwing in XP met: "Onjuiste functie".

Ook wanneer ik 'probeer' een dvd te branden in Nero wilt dit me op 1 of andere manier niet lukken :/

Heeft iemand ervaring met dit probleem of weet bij te helpen? Ohja... Zie ook de bijlage

Grtz!!! :D

Bijlagen

• dvdbrander.png
    dvdbrander.png
    9,5 KB · Weergaven: 21
Heb ondertussen mijn firmware van mijn dvd brander geupdate (LDW-811S) maar Nero ziet niet dat de firmware is upgedate en nog steeds het zelfde probleem :(

heb je al een dvd met nero gebrand of gecopieerd en als jij een lege dvd in je brander doet klopt het dat hij onjuiste functie aangeeft dit doet hij bij mij ook dus zal dat wel zo horen.

Geplaatst door mcvogelaar
heb je al een dvd met nero gebrand of gecopieerd en als jij een lege dvd in je brander doet klopt het dat hij onjuiste functie aangeeft dit doet hij bij mij ook dus zal dat wel zo horen.
Als ik mijn DVD-brander selecteer als 'brander' lukt het me niet om iets te branden.

Hoe doe jij het? Of als je in Nero het volgende kiest: "Recorder" > "Recorder Kiezen" en je selecteert je dvd-brander. Wat je nu op je scherm ziet. komt dat een beetje overeen met het screenshotje in de bijlage in dit topic?

ik kan op een of andere manier je bijlage niet openen.
welke nero versie gebruik je?

Okay het is me gelukt.

Het probleem was dat ik een Nero versie installeerde die alleen het bij 1 brander deed.

Heb oude nero verwijderd, en nieuwe erop gezet :D doet het! Whoei!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan