Mensen,,
Ik heb een optiarc DVD-RW 7560AA brander/speler weet ik het in mijn acer aspire 7520 met windows vista 64xbit zitten.
Nou had ik laatst magiciso gedownload en per ongeluk ook de virtual driver.
Nou heb ik die verwijderd en is mijn brander/lezer ook verdwenen!
Ik krijg hem niet terug in verkenner of apparaat beheer.
Heb gister avond herstel gedaan naar 2 weken geleden nu heb ik alleen een cd-rom ( dus tenminste iets!!)
Ik heb ook al bij regedit met die upper en lower filters geprobeerd maar die HEB IK NIET!!?
Ook al in de bios gekeken en cd/dvd station op plaats 1 gezet zodat hij die eerst laad inplaats van de HD maar werkt ook niet tevergeefs..
Wou windows 7 ultimate installeren want van vista word ik helemaal gek maarja nou kom ik natuurlijk niet ver.
Ik heb heel het internet afgezocht maar kan gewoon niks vinden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij dit klein maar mischien groot probleem.
Ik smeek jullie onderhand word hier knetter gek van!!
Groetjes Jeffreyy
Ik heb een optiarc DVD-RW 7560AA brander/speler weet ik het in mijn acer aspire 7520 met windows vista 64xbit zitten.
Nou had ik laatst magiciso gedownload en per ongeluk ook de virtual driver.
Nou heb ik die verwijderd en is mijn brander/lezer ook verdwenen!
Ik krijg hem niet terug in verkenner of apparaat beheer.
Heb gister avond herstel gedaan naar 2 weken geleden nu heb ik alleen een cd-rom ( dus tenminste iets!!)
Ik heb ook al bij regedit met die upper en lower filters geprobeerd maar die HEB IK NIET!!?
Ook al in de bios gekeken en cd/dvd station op plaats 1 gezet zodat hij die eerst laad inplaats van de HD maar werkt ook niet tevergeefs..
Wou windows 7 ultimate installeren want van vista word ik helemaal gek maarja nou kom ik natuurlijk niet ver.
Ik heb heel het internet afgezocht maar kan gewoon niks vinden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij dit klein maar mischien groot probleem.
Ik smeek jullie onderhand word hier knetter gek van!!
Groetjes Jeffreyy