DVD brander verdwenen bij ontwaken uit standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

jkroeze

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Hallo,

sinds een paar week heb ik het probleem dat mijn dvd brander na het ontwaken uit standby niet meer zichtbaar is.
Ik kan de drive zelfs in apparaatbeheer niet terug vinden. Als ik mijn 2de sata controller uitschakel en weer inschakel verschijnt hij weer.

Ik heb een fout gevonden in het logboek en deze heb ik apart geëxporteerd. Ook heb ik een export gemaakt van het volledige logboek.

Het gaat om een: Acer Emachines E720 laptop van 2 jaar oud.
Hij draait op Windows 7 64 bits

De logboeken zijn hier te vinden: http://www.megaupload.com/?d=EZNKMDQI
(het lukte niet hem als bijlage toe te voegen).

Ik hoop dat jullie mij willen helpen.
Groeten
Johan

Ik heb ook een windows 7 64 bit. ik heb hem vaak op standby maar ik ben nooit mijn brander kwijtgeraakt (ik weet niet eens of ik er een heb) of een ander programma. Mischien moet je naar een computer maker gaan en vragen. Zoek anders naar een virus of zoek op google of youtube

In Apparaatbeheer dubbelklikken op de 2de SATA controller, en in tabblad Energiebeheer aangeven stoeien met de mogelijkheden. Het uitschakelen van de optie "Windows toestaan om het apparaat uit te schakelen om energie te besparen" zou wellicht al genoeg zijn om je probleem op te lossen, maar experimenteer maar wat.

Tijs.

Ik was gewend een email van helpmij te krijgen dus vandaar de late reactie.

Bedankt voor de reacties!
Ik ben er achter gekomen dat er nog garantie op deze laptop zat en heb hem dus opgestuurd naar Acer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan