bikkel555
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 mrt 2007
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn brander.
Laatst heb ik Vista 32 bit geinstalleerd. dit ging al niet echt makkelijk want in het begin kwam hij niet verder dan het laadbalkje van vista. Toen kwam ik erachter dat ik mijn DVD brander moest loskoppelen en verder ging met installeren.
Maar het grootste probleem is nu dat ik mijn brander niet kan aansluiten want dan loopt hij weer vast op het laatbalkje (groen balkje) van vista.
het gaat om een LG GSA 4167B DVD brander (IDE) en een MSI K9N sli platinum moederbord.
Ik heb ook al geprobeerd andere CD/DVD spelers/branders erin te doen allemaal hetzelfde probleem.
In de bios ziet hij hem overigens wel.
Verder wil ik liever niet mijn bios flashen (slechte ervaringen mee)
Ik heb op veel fora gekeken maar niemand met hetzelfde probleem.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Thomas
ps. verdere specs van mijn systeem
Maxtor SATA 320 GB
7900GS videokaart
4200+ AMD
Ik heb een probleem met mijn brander.
Laatst heb ik Vista 32 bit geinstalleerd. dit ging al niet echt makkelijk want in het begin kwam hij niet verder dan het laadbalkje van vista. Toen kwam ik erachter dat ik mijn DVD brander moest loskoppelen en verder ging met installeren.
Maar het grootste probleem is nu dat ik mijn brander niet kan aansluiten want dan loopt hij weer vast op het laatbalkje (groen balkje) van vista.
het gaat om een LG GSA 4167B DVD brander (IDE) en een MSI K9N sli platinum moederbord.
Ik heb ook al geprobeerd andere CD/DVD spelers/branders erin te doen allemaal hetzelfde probleem.
In de bios ziet hij hem overigens wel.
Verder wil ik liever niet mijn bios flashen (slechte ervaringen mee)
Ik heb op veel fora gekeken maar niemand met hetzelfde probleem.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Thomas
ps. verdere specs van mijn systeem
Maxtor SATA 320 GB
7900GS videokaart
4200+ AMD