s_goudsblom
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 apr 2001
Ik een LG DVD brander gekocht (GSA-H55l). Ik heb deze geplaatst in de computer (OS = VISTA ULTIMATE) aan de 2e IDE kabel hier zijn verder geen apparaten op aangesloten, op de andere IDE kabel is de HD aangesloten. Ik heb de jumper op de master positie ingesteld.
In de verkenner is de brander wel gewoon te zien, maar daar houdt het op, als ik de cd-rom met de brander software erin stop dan kan hij deze niet lezen. ALs ik via een andere weg brandersoftware installeer herkent deze software de brander niet.
De IDE controlers staan ingesteld op UDMA mode 5 en 4, dus ook dat moet goed zijn volgens mij.
Als ik de de nieuwste firmware probeer te instaleren kan ook het installatie programma de brander niet vinden
Wij heeft er enig idee wat er aan de hand is? Alvast bedankt voor de hulp!

In de verkenner is de brander wel gewoon te zien, maar daar houdt het op, als ik de cd-rom met de brander software erin stop dan kan hij deze niet lezen. ALs ik via een andere weg brandersoftware installeer herkent deze software de brander niet.
De IDE controlers staan ingesteld op UDMA mode 5 en 4, dus ook dat moet goed zijn volgens mij.
Als ik de de nieuwste firmware probeer te instaleren kan ook het installatie programma de brander niet vinden
Wij heeft er enig idee wat er aan de hand is? Alvast bedankt voor de hulp!