Dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

miekjuh

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2005
Goedemiddag!!

Ik heb gisteren een videocamera gekocht en daarbij ook een dvd brander. In mijn pc zat al een andere brander maar niet voor dvd. Ik heb nu vanmiddag deze dvd brander ingebouwd echter op het moment dat ik een cd er in stop in 1 van beide spelers dus zowel in de cd speler als in de dvd speler stopt mijn computer er direct mee, hij loopt vast en ik kan dan helemaal niets meer beginnen.

Ik hoop dat er hier iemand is die me met dit probleem kan helpen. Als jullie meer informatie nodig hebben zeg het maar!

Groetjes

Elzemieke

Hoi,

Heb je de jumpers goed gezet? De brander moet als master en de speler als slave gezet worden.

Modag

Hoi ,

Die jumpers zitten aan de achterkant van de spelers en meestal staat op de speler wel hoe je de jumper moet zetten. En ik zou eerst op de brander kijken of de jumper goed staat aangezien die is vernieuwd.

Modag

Hoi,

Hoe zit het met die jumpers? Zijn dat een soort schakelaartjes en hoe weet je welke waar meot?

De instellingen van de jumpers staan goed. Kan het niet zo zijn dat de brander op CA moet staan?

De vorige cd brander stond op cable select kan t dan zo zijn dat ik deze brander daar ook op moet zetten wil ie t doen?

Groetjes

Ik heb het geprobeerd en nu doet ie t wel! :-) Super bedankt!! Ben er heel blij mee! Had zelf nooit geweten dat het aan de jumpers lag!

Groetjes

Elzemieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan