DVD brander

• Onderwerp starter Onderwerp starter eem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Hallo,

Even een vraag van een totale leek. Ik heb een dvd brander aangesloten op mijn computer de computer herkend deze ook etc etc. Echter als ik iets wil branden dan krijg ik de melding hardware-acceleratie gedeactiveerd. Ik heb alles al geprobeerd via directx menu, maar kan daar niets instellen.

Iemand een idee?

Alvast bedank,

Eem

Vreemde melding.
Klik eens met je rechtermuisknop op je bureaublad en kies voor eigenschappen.
Ga naar tabblad instellingen --> knop geavanceerd, en kijk bij tabblad probleem oplossen of het schuifje helemaal naar rechts staat.

Admin_Frisian zei:
Vreemde melding.
Klik eens met je rechtermuisknop op je bureaublad en kies voor eigenschappen.
Ga naar tabblad instellingen --> knop geavanceerd, en kijk bij tabblad probleem oplossen of het schuifje helemaal naar rechts staat.

Daar heb ik ook al gekeken, maar die staat al naar rechts. Kan het iets met de videokaart te maken hebben?

Ik vind deze foutmelding in combinatie met het branden van een dvd wel heel erg vreemd, maar goed, omdat je een hardware-acceleratie melding krijgt zal daar ook wel iets mis mee zijn waarschijnlijk?
Heb je de laatste drivers van je videokaart al geïnstalleerd?
Hoe ziet je apparaatbeheer eruit, ook gele of rode tekens?

Admin_Frisian zei:
Ik vind deze foutmelding in combinatie met het branden van een dvd wel heel erg vreemd, maar goed, omdat je een hardware-acceleratie melding krijgt zal daar ook wel iets mis mee zijn waarschijnlijk?
Heb je de laatste drivers van je videokaart al geïnstalleerd?
Hoe ziet je apparaatbeheer eruit, ook gele of rode tekens?

hoi Admin. Ik heb een ander brandprogramma geinstalleerd en volgens mij werkt het hier wel bij. Geen idee waarom Nero het niet doet. Maar bedankt voor de hulp.

Groet,

Eem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan