dvd brandprogramma voor moviemaker 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter twanv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

twanv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2005
Hallo,
In Microsoft xp zit een heel mooi programma (moviemaker 2) waarmee je een eigen filmopname mee kunt bewerken.Ik heb nu een mooie filmopname af van mijn vakantie en ik wou hem via Nero gaan branden op een dvd maar dit lukte niet omdat Nero een conflict aangeeft met microsoft.
Microsoft verwijst van hun kant uit naar een brandprogramma dat heet: my dvd studio de luxe suite v6.1. wat te bestellen is in America.
kan iemand mij helpen aan dit programma of weet iemand een winkel waar ik het kan verkrijgen ?
Ik zie het namelijk niet zitten om dit via internet te bestellen in America.
Hopelijk dat iemand mij kan helpen.

Geplaatst door twanv
Hallo,
ik wou hem via Nero gaan branden op een dvd maar dit lukte niet omdat Nero een conflict aangeeft met microsoft.
Is er een exacte foutmelding?

James:)

Kan je Nero niet gewoon updaten? Dit probleem is bekend met Service Pack II.

Ik negeer hem altijd en ga gewoon door. Lukt dat wel of helemaal niet?

Uit mail:
Hallo James007,
Sorry voor het laat reageren maar ik was een lang weekend weg.
Om het even op een rijtje te zetten:
Ik heb een film van mijn vakantie gemonteerd in moviemaker 2.
Dit is een (project) MSWMM bestand.
Dit bestand heb ik in moviemaker 2 omgezet in een DV-AVI (Pal) bestand.
Als ik dit wil branden in Nero dan krijg ik de melding:

Nero - Burning Rom bevat een bekend compatibiliteits probleem met deze versie van Windows.Neen voor een update die compatibel is met deze versie van Window scontact op met Ahead Software.
(P.s ik heb al een oudere versie van Nero van mijn p.c. afgehaald en er een nieuwere op gezet maar dit loste niets op.Daarna heb ik ook nog andere brandprogramma's eraf gehaald maar de foutmelding zoals hierboven blijft hij geven)

Als ik dan aanklik : doorgaan en kies voor de optie dvd branden dan geeft hij onderaan in het scherm aan de bestandestype: BVP VOB IFO .
Als ik onderaan op:alle bestanden klik dan komt ook het wmv bestand te voorschijn.
Als ik die aanklik en bij de optie toevoegen zet dan komt de foutmelding: geen compatibel bestand gevonden.
Nou het is een heel verhaal geworden ik hoop dat je er wijs uit kan en dat je misschien een oplossing hebt.

Met vriendelijke gr. Twan V

Geplaatst door XP_PC
Kan je Nero niet gewoon updaten? Dit probleem is bekend met Service Pack II.

Ik negeer hem altijd en ga gewoon door. Lukt dat wel of helemaal niet?

Ja, zoals ik zei.

Geplaatst door James007
Dat wordt updaten: http://www.nero.com/eng/nero-up.php

Probeer eens de laatste versie erop te zetten.:)

Aanvulling: en dan op het webzoeken of dáár al updates voor zijn.
Dit zou het probleem wel moeten verhelpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan