dvd brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joenekop

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Ik zoek een DVDbrandprogramma waarmee ik heel eenvoudig 1 dvd video van 8 gb op 2 dvdr's kan zetten, waarbij het programma gewoon na de eerste dvd'r (als deze vol is ) om de 2e vraagt, net zoals met diskettes, dus niks talen en menu's verwijderen.
Ik heb nero en instant copy 8 van Pinnacle, maar hiermee lukt het niet

Als je bedoelt om een normale video-dvd op twee dvd's te kopieren, dan moet ik je helaas teleurstellen. Dit kan dus niet.
Wel zijn er programma's waarbij je de originele dvd in een verkleinde vorm (lees: mindere beeldkwaliteit) kunt kopieren naar één dvd met behoud van menu's en ondertitels. Bijv. DVD Shrink

sorry, ik heb de site al weg gehaald.

Laatst bewerkt:
Ik was er al bang voor dat dit niet zou kunnen. Dit is toch een gegeven dat in de verkoop/marketing van dit soort apparaten sterk onderbelicht wordt.
Het lijkt mij toch technisch niet onoverkomelijk.

Nou ja jammer Ik zoek wel een andere weg.

Bedankt voor jullie reacties

Een duidelijk stuk tekst. Ik ga er eens mee experimenteren. Ik heb met instant copy versie 8 nu als twee dvd's gekopieerd en verkleind. Beide spelen probleemloos op mijn computer maar in mijn jvc homecinemaset worden ze niet herkend.
Bedankt voor de tip

Wajang,

IK heb de door jou genoemde programma's gebruikt, en ja het is gelukt om van een 8 gb muziekdvd twee 4 gb dvd-r's te maken. Als je een nummer kiest dat op de 2e dvd staat wordt er keurig gevraagd " insert 2e dvd"
Perfect dus. Ook de bijgeleverde handleiding was duidelijk (mooi stukje werk)

Mijn homecinemaset herkend de dvdr's zonder problemen.

Mijn dank is groot.

Mijn dank is groot.

Ik heb alleen maar gezocht met Google, maar dat mag de pret niet drukken.
Fijn voor je dat het gelukt is. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan