dvd/cd drive werkt niet windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo1996

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
hallo ik heb een acer aspire 7520 en had hier windows 7 op staan waar alles mee werkte. ik heb nu sinds kort de laptop geupgrade naar windows 8. maar kwam erachter dat de dvd/cd drive niet werkt. ik heb al gekeken in de BIOS maar daar staat die ook niet. heb ook al veel dingen geprobeerd zoals register wijzigen enz enz. dit heeft niet geholpen. modelnaam van cd/dvd drive = AD-7530B van sony. ik wilde graag de SATA poort veranderen. maar weet niet waar die zit in deze laptop en kan dit ook niet vinden. weet iemand dit? of heeft iemand een andere oplossing. ik zou het heel erg fijn vinden als het allemaal werkt
groeten ivo

Wat staat er in apparaatbeheer erover? alleen met een geel uitroepteken? zo ja, deïnstalleren en opstarten, hopelijk wordt hij dan wel gezien.

het probleem is opgelost

Wat staat er in apparaatbeheer erover? alleen met een geel uitroepteken? zo ja, deïnstalleren en opstarten, hopelijk wordt hij dan wel gezien.

ik heb een paar keer mijn pc opnieuw opgestart. en ineens stond de drive er wel bij in de bios en in windows, nadat ik de cd drive eruit had gehaald en hem er terug in had gestopt. iedereen wel bedankt voor de reacties!

greatz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan