steven1992
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2008
beste helpmij'ers,
wanneer ik een CD/DVD in mijn laptop doe dan leest die hem eerst normaal af en dan gaat die opeens raar geluid maken (alsof die blijft hangen ofzo)
. ik probeer een spel te installeren en op het eerste punt doet die het gwn maar dan komt die op ong. 75% en dan gaat ie dat raar geluid maken en installeerd die niet verder. ik had het ook al met mijn Belkin software voor bluetooth dat die dat deed.
ik heb er niks aan gedaan alleen maar systeemherstel, maar dat werkt ook niet.
misschien dat er stof in zit? dat weet ik niet en durf er ook niet zomaar iets te gaan doen zonder advies op te volgen (die hier misschien ervaring mee hebben?).
weet iemand wat ik moet doen? ik heb nog fabrieksgarantie en customer support dus die bel ik ook nog wel even. desnoods kan ik hem weer terug sturen want ik heb hem via laptopshop gekocht dus moet hem naar fujitsu sturen dan (maarja dat kost geld om het op te sturen dus ik vraag eerst hier)
mvg,
Steven
wanneer ik een CD/DVD in mijn laptop doe dan leest die hem eerst normaal af en dan gaat die opeens raar geluid maken (alsof die blijft hangen ofzo)

ik heb er niks aan gedaan alleen maar systeemherstel, maar dat werkt ook niet.

weet iemand wat ik moet doen? ik heb nog fabrieksgarantie en customer support dus die bel ik ook nog wel even. desnoods kan ik hem weer terug sturen want ik heb hem via laptopshop gekocht dus moet hem naar fujitsu sturen dan (maarja dat kost geld om het op te sturen dus ik vraag eerst hier)
mvg,
Steven