dvd /cd rom uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een spel collin mc rally 2005 ,als je die wilt spelen moet je je cd rom en je dvd uitzetten en met daemon tools openen ,,maar nou heb ik dat bij hardware ( apparaatbeheer) uitgeschakled dan lukt het nog steeds niet ,,weet er iemand hoe dat kan?

doe ik iets verkeerd?misschien moet ik pc opnieuw opstarten maar dat geeft hij niet aan dus zal wel goed zijn ,,ik gebruik windoiws xp pro

windows xp pro
processor 1.9 mhz
1 gig geheugen asus 754 moederbord
enz enz enz

Alvast erg bedankt

Mikey

Ik heb wel eens de SIMS gespeeld op de pc. Moest ik ook via deamon tools mounten.
Was gewoon een kwestie van deamon tools starten en daarna het spel.

dvd cdrom uitschakelen

dat was de vraag niet mijn vriendelijke vriend ,,,hoe zet je dat uit ,je dvd rom en cd rom ???

is dat wel correct is de vraag ..ik schakel het in hardware en dan apparaatbeheer dan rechtwernuisknop en dan uitschakelen!!

Maar evengoed bedankt!!

Mikey

ok sorry, vroeg me alleen af waarom die cdrom uitgeschakeld moest worden om het spel te kunnen spelen.

Lijkt me goed om dat via apparaatbeheer te doen, maar als je spel het dan nog steeds niet doet?

Heb ik het goed als ik veronderstel dat het geen origineel spel is? omdat je deamon nodig hebt?

Kan het dan niet zijn dat je spel het zowiezo niet doet ook al is die cdrom uitgeschakeld of weet je zeke dat het spel loopt als de cdrom correct is uitgesachakeld?

Heb je soms het spel orgineel en krijg je een foutmelding, dat je de Emulatie(software/schijven) uit moet schakelen?

jaa klopt ..het lukt evengoed niet maar bij het uitleg staat dat er wel??maar ja ..kijk maar eens ,,

Install the game - Full Installation.
Disable any CD-ROM/Writers and/or DVD-ROM/Writers using StarForce Nightmare.
Mount the CMR05_01.MDS DVD-Image in Daemon Tools v3.47 or the latest Alcohol 120%.
Play the Game!

Als het spel orgineel is, vind ik het zeer vreemd dat je deze moet mounten.:confused:

Wel ken ik het probleem, dat je kunt krijgen met Virtuele cd/dvd-rom spelers.
Bij Alcohol120% moet je dan alle vinkjes weghalen bij "Emulatie" en "Extra Emulatie".

Lees dit maar eens......

Een krat bier als dat spel origineel is.
En als dat werkelijk wel zo is dan gauw terug brengen naar de verkoper.

ok bedankt ..wat denk je nou zelf ,,of het nou illegaal is of origineel !!:)

thanks he

MIKey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan