DVD/CD-RW player speel alleen CD's

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastiaansmit94

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Hallo,

Mijn DVD/CD-rw player doet heel raar als ik er een cd in stop dan doet hij het gewoon zoals het hoort, Maar als ik er een DVD is stop dan doet hij het niet. Als ik dan naar Deze Computer ga en dan DVD/CD-rw station open dan staat er hellemaal niks (geen enkel bestand) terwijl ik als ik hem op een andere pc open dat doet hij het gewoon. (maar sommige DVD's doen het wel denk dat het aan de snellheid ligt X Speed) iemand een idee waar het aan ligt??? (probeer nu DVD op nieuw te branden op RW met andere brand snellheid)

Groetjes Bastiaan

Hoi !

Cleaner-CD gebruiken of lens v.d. DVD-speler handmatig schoonmaken al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Koop je in een CD-winkel of bij bijv. de Hema.

Greetz,

Harry.

die DVD's die ik brand zijn in winkel gekocht en niet bij hema (op dvd staat plus dvd format >>PLUS<< PLATINUM) neem aan dat daar niks mis mee is (16x speed - DVD-R)

ik denk dat het aan de brand snelheid ligt dat hij niet onder de 8 x speed kan lezen ofzo? is daar ook een programma voor want dan is het probleem mischien opgelost?
EDIT: gaat om film die ik van een vriend heb gebrand (doet het wel op dvd player en andere pc)

Laatst bewerkt:
laat maar het is al gelukt heb nog eens goed gezocht op google en toen vond ik iets over de firmware updaten (ben er toen achter gekomen dat ik een samsung dvd/cd-rw player is) de firmware was eerst: t504 en is nu t512 en nu kan ik ook dvdtjes lezen van 1x speed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan