Dvd-CD Station F:\

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,

Probleem met laptop K52F

Foutmelding:::Dvd-rw Station F:\ Toepassing is niet gevonden.

Heb Windows 2 x opnieuw ge�nstalleerd.Maar geeft nog de foutmelding aan.Ik weet niet meer waar ik moet zoeken.Heb al van alles gegoogeld,en uit geprobeerd.Alle goede drivers er op. Bios staat ook alles hoe het moet staan.Nooit eerder gehad.Wat is nu het geval.Als ik een FILM dvd er in doe,dan alleen krijg ik die fout melding.Regio code staat ook goed.Als ik een programma dvd of cd er in doe start alles wel vanzelf op,en krijg ik die foutmelding niet.Met een omweg kan ik wel die film dvd afspelen,maar dat is niet de bedoeling,wat voor mijn dochter niet te doen is,vandaar ik aan jullie wil vragen,wie weet hier een oplossing voor.Trouwens als je op de dvd-rw speler klikt als er een film in zit,krijg ik ook diezelfde foutmelding.Ik heb al echt 2 dagen van alles geprobeerd,kabels nagekeken.Nogmaals,voor mij met een omweg kom ik er.Maar als je er een FILM dvd in doet,krijg ik gelijk Toepassing is niet gevonden.Gebruik al jaren WMP en vlc media player.

:evil: Help.

Groet Indiaan.

Waarschijnlijk is het afspelen van een film DVD gekoppeld aan een niet (meer) bestaande toepassing.
Koppel deze dus opnieuw aan de VLC Player.

dvd-rw

Hoe bedoel je gekoppeld.bedoel je openen met.Het is een schone installatie.

dvd-rw

Probleem opgelost.

Het waren de Windows 7 codec 64 bit Shark007.Er afgegooid en het probleem was opgelost.

Snap het niet,gebruikte deze altijd.Maar ben blij dat ik de oplossing heb.

In ieder geval hartelijk bedankt voor het mee denken.

Groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan